צעירה בת 25 מבת ים התלוננה במשטרה על מה שנראה כפרשה מזעזעת של התעללות מינית, שנמשכה מאז שהייתה בת ארבע וחצי ועד שהגיעה לגיל 14 וחצי. בין השאר סיפרה שבן הזוג לשעבר של אמה החביא אותה במסתור על מנת שתשמע איך הוא מקיים יחסי מין עם האם, ותלמד.
1 צפייה בגלריה
הילדה הותקפה במקום בו היא אמורה להרגיש הכי בטוח
הילדה הותקפה במקום בו היא אמורה להרגיש הכי בטוח
הפכה לשפחת מין בגיל ארבע וחצי
(צילום אילוסטרציה: שאטר סטוק)
פרטי התלונה המזעזעת שהגישה הצעירה נחקרים במשטרה בארבעת החודשים האחרונים, אך האיש, בן 49 מתל אביב, מכחיש את הדברים וטוען לסחיטה מאורגנת נגדו.
"המעשים המיוחסים לעצור הנם למעשי סדום, מין אוראלי ומעשים מגונים. התלונה פורשת פרק זמן ארוך", טוענים ומסבירים במשטרה את הסיבה לפרק הזמן הממושך שלקח עד שהאיש נעצר. עוד מפרטים במשטרה כי תלונת הצעירה נפרשה על פני ארבעה מפגשים והשלמות חקירה במשטרה.
קראו גם:
"המתלוננת לא פנתה לייעוץ בזמן שנפגעה משום שהעצור היה בגיר מול קטינה בת ארבע וחצי. הוא התווה עבורה תפיסת עולם מעוותת לחלוטין וגרם לה להרגיש שככה בחיים...חלק מהמעשים המיוחסים לו נעשו כשהילדה הושמה במקום מסוים בכוונת מכוון כדי שתשמע כיצד איך העצור נשמע איך הוא מקיים יחסי מין עם אמה על מנת שתלמד כיצד עושים את זה, וזה כשהייתה בת פחות מעשר", ציינו במשטרה בתיק החקירה.
מנגד טען בן הזוג לשעבר, שזוגתו ב-8 השנים האחרונות נכחה עמו באולם בית המשפט, כי מאחר והוא אדם בעל ממון קיים סכסוך בינו לבין אמה של הצעירה. לדבריו, הרקע להמצאת תלונה בדויה נגדו היא קנוניה שנועדה לקבל ממנו כספים.
האיש הודה כי היה בקשר זוגי עם האם, אך מעולם לא גר אתה, ואף עזר בפרקי זמן לאמה של הצעירה במתן כספים. לדבריו, מאז הפרידה ביניהם לפני כעשור, הוא נתון לאיומים מצידה לתביעה משפטית על היותם ידועים בציבור בתקופת היכרותם, וזאת על מנת להעביר אליה נתחים מהונו, ולכן לטענתו הוגשה נגדו תלונה כוזבת.
לאחר שבית המשפט ראה ובחן את תיק החקירה, הפעולות שנעשו בו כמו גביית עדויות מצידו של אחיה של הצעירה, ופעולות שלא נעשו עד כה כמו גביית עדות מהאם על עצם היכרותה עם פרטי תלונת בתה, הוחלט להאריך את מעצרו של האיש בחמישה ימים.
לעדכונים - חדשות בת ים