החשדות והמעצר: המשטרה עצרה שני אנשים בחשד לניסיון לכאורה לזרז הליכים בעיריית בת ים באופן לא חוקי. הם נחקרו ושוחררו לביתם. מעיריית בת ים נמסר "לעולם לא ניתן לאף אחד לשלוח שוב יד לקופה הציבורית של תושבי בת ים".
כבר שנה שמתנהלת חקירה סביב החשדות לשחיתות בעיריית בת ים. בין היתר התראיין ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, על הנושא וסיפר כי העביר מידע למשטרה לאחר שגורמים בעיר פנו אליו ואל עובדים בבקשה לזרז הליכים. במפלג ההונאה של מחוז תל אביב פתחו בחקירת המקרה.
1 צפייה בגלריה
(בניין עיריית בת ים | צילום: גפן גיל)
אתמול עצרה המשטרה שני חשודים בשורה של עבירות שחיתות. בשלב זה לא ברור אם מדובר במקרה שקשור באופן ישיר לחקירה שהתקיימה או מקרה נוסף. ככל הנראה מדובר בסוג של 'מאכרים' לכאורה שמטפלים בבקשות המוגשות לעירייה ואשר הוגשה נגדם תלונה על כך שהם מזרזים טיפול בתיקים באופן לא חוקי. לאחר חקירתם הם שוחררו לביתם. בעיריית בת ים מבקשים להדגיש כי העצורים אינם עובדים בעירייה וכי הפרשה אינה קשורה לראש העירייה או לסגניו הנוכחיים.
קראו גם:
מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "אנו מודים מקרב לב למשטרת ישראל על עבודתה המקצועית ועל שיתוף הפעולה. כפי שהתחייבנו, לעולם לא ניתן לאף אחד לשלוח שוב יד לקופה הציבורית של תושבי בת-ים כפי שהיה בעבר, ולא ניתן לאף אחד להחזיר את העיר לאחור".