סערה חורפית הגיעה היום (ראשון) לבת ים, וחוץ מהגשם והרעמים, חזרה על עצמה שוב אותה תופעה שבגלל הוציא משרד הבריאות הודעה לציבור על אזהרת רחצה בכל חופי הרחצה בעיר.
2 צפייה בגלריה
הביוב זורם לים בבת ים
הביוב זורם לים בבת ים
הביוב זורם לחוף הסלע בבת ים
(צילום: מיכאל (מישמיש) בורא)
בהודעת משרד הבריאות נאמר כי, "עקב מזג האוויר הסוער ובשל החשש מזרימת נגר וניקוז מזוהם לים, מזהיר משרד הבריאות מרחצה בכל החופים. אזהרה זו תקפה עד להפסקת הגשם וקבלת תוצאות מי ים תקינות וזאת בכפוף להנחיות פיקוד העורף".
ומה קורה בחוף בת ים? תראו בעצמכם את התיעוד שצילם תושב העיר:

קראו גם:

לא רק בחוף בת ים המים זורמים, תראו איך נראה היום (ראשון) רחוב הפלמ"ח בבת ים בעקבות הגשמים העזים שגרמו להצפה:

2 צפייה בגלריה
הצפה ברחוב הפלמ"ח בבת ים
הצפה ברחוב הפלמ"ח בבת ים
הצפה ברחוב הפלמ"ח בבת ים
(צילום ענת בן חיים)

במקביל הוציאה עיריית בת ים שורת הנחיות לתושבים לקראת מערכת הגשמים העזה הפוקדת אותנו, וגם להמשך החורף:
ניקוי מרזבים וגגות והסדרת הניקוז, הסרת אנטנות שאינן בשימוש, חיזוק דודי שמש, לוחות גג ואלמנטים רופפים אשר עלולים להתנתק כתוצאה ממשבי רוח עזים ולהסב נזקים, ובהם אדניות ועציצים שאינם מקובעים.
יש לבדוק את בטיחות מערכות החשמל ולהכין את הגגות למניעת דליפות, לבדוק את התריסים והחלונות מבחינת איטום וחיזוק ולהצטייד בתאורת חירום ובמים. על ועדי הבתים לדאוג לגיזום ענפים רופפים. במידה של קרבת העצים לקווי מתח עיליים יש לפנות לחברת החשמל בטלפון 103.
על בעלי העסקים לדאוג לחיזוק השלטים ולהסרת שלטים רופפים שעלולים להתנתק ממקומם בעת הסערה ולגרום לנזקים. בנוסף, בשעת סופה אין להגיע לקו החוף עקב רוחות עזות וגלים גבוהים.
מהעירייה נמסר: "השנה, בנוסף למצב החירום הקיים הצוותים שלנו עמלו בלי סוף כדי שהעיר תהיה מוכנה בצורה המיטבית ביותר לחורף. אנו מזכירים כי על אף ההיערכות, כבכל שנה עקב הסופות הקשות נוצרים מפגעים סביבתיים ומזמינים את התושבים לפנות למוקד 107 על מנת לדווח על כל מפגע, כך נוכל לתת מענה מיטבי ומהיר".