פרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתב אישום חמור נגד דרגאם הבאקי (40) תושב אזור יהודה ושומרון, זאת לאחר שנטען כי פרץ באישון לילה לבית קשיש כבן 70 מבת ים, ושדד אותו באיומים. בין השאר, גנב מהקשיש כמות גדולה של כסף, שהתבררה כחסרת ערך.
2 צפייה בגלריה
פרץ באמצע הלילה
פרץ באמצע הלילה
פרץ באמצע הלילה
(צילום המחשה: shutterstock)
מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד יונתן טל עולה כי במהלך חודש אוגוסט, הבאקי אשר שהה בישראל באופן בלתי חוקי, טיפס יחד עם אדם נוסף על קיר של בניין מגורים ברחוב רבינוביץ' בת ים, ופרץ דרך החלון לדירה של דייר כבן 70.
לאחר שהשניים נכנסו לדירה והעירו את האיש המבוהל, הם קשרו את ידיו באמצעות חגורה, ואיימו עליו שלא ידבר אחרת ידקרו וישחטו אותו.
בזמן שהאחר הצמיד לצווארו של המתלונן חפץ חד ושמר שלא יזוז, החל הבאקי לערוך חיפוש בבית, בשלב מסוים מצא בארון כ 200 גרם זהב, יהלומים גולמיים, טבעות יהלומים ושרשראות זהב, 1,000 דולר אמריקאי ו- 25,000 שקל בשטרות שכבר אינם בתוקף. בחלוף כשעתיים ולאחר שגנבו את רכושו של המתלונן ואת ארנקו שהכיל 800 שקל במזומן, נמלטו השניים מהדירה.

2 צפייה בגלריה
'פרצה הקוראת לגנב'. כסף במעטפה
'פרצה הקוראת לגנב'. כסף במעטפה
שדדו הרבה כסף פג תוקף
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)

קראו גם:

לצד כתב האישום, המייחס לנאשם עבירות של שוד ושהייה בלתי חוקית בישראל, הגיש עו"ד טל בקשה להארכת מעצרו של הנאשם, בו טען כי, "מדובר בשוד מפליג בחומרתו, המלמד על מסוכנותו העצומה של המשיב. שנכנס באישון לילה לביתו של קשיש, ובצוותא שדד את ביתו, תוך איום בנשק קר".