יורי וולקוב, תושב בת ים, יצא לסידורים בחולון שעות ספורות לפני שאמור היה להתחיל משמרת לילה בבית החולים איכילוב. הוא נדקר למוות במעבר החצייה ברחוב אילת בחולון, בגלל ויכוח פעוט עם רוכב קטנוע. תושב חולון, עדי מזרחי, נעצר זמן קצר לאחר מכן בחשד לרצח. היום (ראשון) הגיעו מאות ללוות את וולקוב בדרכו האחרונה.
3 צפייה בגלריה
ילנה וולקוב ובעלה ז"ל. זירת הרצח בחולון
ילנה וולקוב ובעלה ז"ל. זירת הרצח בחולון
ילנה וולקוב ובעלה יורי ז"ל. זירת הרצח
(צילום: דוברות איכילוב, מתוך הרשתות החברתיות שימוש לפי סעיף 27/א לחוק זכויות היוצרים)
הרצח התרחש בערב יום רביעי האחרון. בני הזוג וולקוב הלכו לראות דירה בחולון, המתינו במעבר חצייה והחלו לחצות באור ירוק. אז הגיע רוכב קטנוע באור אדום, חתך אותם וכמעט פגע בהם. האישה הספיקה לצלם אותו, ואז חזר אליה הרוכב ודרש ממנה את מה שצילמה.
וולקוב ביקש ממנו להמשיך לנסוע, ואז דקר אותו הרוכב בחזהו והביא למותו. וולקוב התמוטט שניות ספורות לאחר מכן. בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו. רוכב האופנוע נמלט מהזירה, אך פחות מיממה לאחר מכן עצרה המשטרה את עדי מזרחי, תושב חולון, החשוד במעשה הרצח. בזמן המעצר הותקפו השוטרים על ידי כלב מסוג מסוכן שהיה בבעלותו של מזרחי, ושניים מהשוטרים נזקקו לטיפול רפואי.

3 צפייה בגלריה
וולקוב ז"ל. נרצח בדרו לסידורים
וולקוב ז"ל. נרצח בדרו לסידורים
וולקוב ז"ל. נרצח בדרו לסידורים
(צילום: מהרשתות, על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
יורי וולקוב ז"ל הותיר אחריו רעיה ושלושה ילדים. מאות בני אדם, חברים ובני משפחה המומים הגיעו היום (ראשון) להעניק לו כבוד בדרכו האחרונה.
ביתו דריה ספדה לו: "אבא אהוב היית חלק בלתי נפרד מהמשפחה, מהחברים, אנחנו עדיין לא מאמינים שאתה נכנס לאדמה הקרה ולא תשוב יותר לביתנו, לא תשוב לחייך, לחבק ולנשק אותנו, להיות שם עבורו. לא מאמינים שאותו אדם נוראי עשה לך חור בלב ואת החור הזה עשה בלב של כולנו, חור שבחיים יותר לא יתמלא".
3 צפייה בגלריה
עדי מזרחי
עדי מזרחי
עדי מזרחי. חשוד ברצח
(צילום: יריב כץ, מתוך אתר ynet)

קראו גם:

גם חבר הכנסת המיועד לתפקיד השר לביטחון פנים, איתמר בן גביר, הגיע ללוויה וספד לוולקוב: "הסכין שפגעה בך פגעה בכולנו, האלימות שפגעה בך פגעה בכולנו... את האלימות והשנאה צריך לגדוע".