ילד איבד את הראייה לאחר שנפצע מבורג במגלשה ליד חוף הריביירה. עיריית בת ים תפצה אותו ב 1.15 מיליון שקל. כך נקבע במסגרת הסכם פשרה בין הצדדים.
1 צפייה בגלריה
מתחם המגלשות הכחולות בחוף הריביירה
מתחם המגלשות הכחולות בחוף הריביירה
חוף הריביירה
(צילום: עיריית בת ים)
קראו גם:
על פי כתב התביעה שהגישה המשפחה לבית המשפט השלום בתל אביב באמצעות משרד עורכי הדין פרויליך פרחי, כשהיה הילד בן 7 הוא הגיע עם אביו לגן שעשועים ברלוב גן גוריון בסמוך לחוף הריביירה בבת ים, שם הוצבה מגלשה בעלת מספר "זרועות" גלישה. בזמן שהילד גלש באחת מהן והגיע לסוף המגלשה, חדר לעינו השמאלית בורג ארוך אשר בלט מתוך קרש שהותקן בפתח היציאה של המגלשה, וגרם לו לפציעה קשה.
האב מיהר לפנות את בנו לבית החולים, כשהוא סובל מפגיעה קשה בעינו השמאלית, שכללה שברים בארובת העין וחתכים. הילד עבר ניתוח בעינו ולאחר כחודשיים אושפז לצורך ניתוח נוסף לתיקון פזילה שנוצרה בעינו. בעקבות התאונה סובל הילד מעיוורון מוחלט בעין שמאל ומעיוות בפניו.
בנוסף, לטענת הוריו, הוא החל לסבול מתופעות של חרדה, הרטבת לילה, פגיעה בדימוי העצמי, מצב רוח ירוד, הפך למסוגר בעצמו ונזקק לטיפול נפשי-פסיכולוגי. לתביעה צורפה חוות דעת רפואית של מומחה בתחום רפואת העיניים, שקבע כי עקב התאונה נותרה לילד נכות בשיעור של 30 אחוז בגין אובדן ראיה בעין אחת, ועוד 5 אחוז בגין הפזילה. כמו כן, עליו להרכיב באופן קבוע משקפי מגן, על מנת להגן על העין הבריאה.
לטענת המשפחה, רק לאחר התאונה פורקה המגלשה המסוכנת על ידי העירייה, דבר שלו היה נעשה קודם לכן, היה מונע את הנזקים הקשים שנגרמו לילד. במהלך המשפט הגיעו הצדדים לפשרה שאושרה על ידי בית המשפט ובמסגרתה עיריית בת ים תפצה את משפחת הילד ב 1.15 מיליון שקל.
מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "במסגרת הסדר הפשרה שילמה חברת הביטוח איילון. מפאת צנעת הפרט ופרטיות הנפגע לא נוכל לתת פרטים נוספים".
כל העדכונים - חדשות בת ים