ביום שישי האחרון יצאו שני תושבי בת ים, שותפים לדירה, לרחוב העצמאות בבת ים. מה הם עשו שם? השוטרים צפו מרחוק וברגע הנכון נכנסו לפעולה.
2 צפייה בגלריה
מה הם עשו שם?
מה הם עשו שם?
מה הם עשו שם?
(צילום המחשה: canva)

השניים נצפו ע"י השוטרים במהלך פעילות משטרתית שגרתית, כאשר השוטרים הבחינו במשהו חשוד שמתרחש שם. במהלך חיפוש של המשטרה ברכבם, נתפסה כמות גדולה מאוד של סמים במשקלים שונים ומסוגים שונים.
השניים נעצרו על ידי שוטרי תחנת משטרת בת ים, ובמהלך דיון שנערך לפני השופט יגאל נמרודי מבית המשפט השלום בתל אביב, טענה המשטרה כי השניים נתפסו כשהם מבצעים עסקת סמים.

קראו גם:

נציג משטרת בת ים, רס"מ ניר מלכה, טען בדיון כי, "החשודים עזבו את המקום ברכב – ורק לאחר מכן בוצע מעצרם. בחיפוש שביצעו ברכב אותרו סמים רבים ובמשקלים שלא לצריכה עצמית, ובתצורה של שקיות לחלוקה למשתמשים רבים. כמו כן, נתפס כסף מזומן".
המשטרה מספרת כי החשודים נעצרו ונחקרו, אולם שמרו על זכות השתיקה בשאלות מהותיות, לא שיתפו פעולה בכל הקשור להימצאותם במקום או כיצד הסמים הגיעו לרכבם.
במהלך הדיון בבית המשפט, עדכן נציג המשטרה כי הסמים שנמצאו הם מסוג קוקאין, דוסה ועוד – כולם ערוכים ומאוחסנים בשקיות קטנות ורבות במשקל 16 גרם לערך. זאת לצד אלפי שקלים רבים, אולם כאשר השופט כמה "אלפים" מדובר, השוטר ביקש שלא להשיב לבקשה זו. לטענת המשטרה לשני העצורים אין עבר פלילי קודם.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
השוטרים עקבו מרחוק
(צילום: רועי אלמן)

בא כוחו של החשוד הראשון אמר, כי "אני לא מקל בחומרת החשדות האלה... אבל אני מבקש לצמצם את ימי מעצרו של החשוד". בא כוחו של החשוד השני הגיב גם הוא: "התיקים יכולים להיחקר במשך תקופה ארוכה ויש דברים שמגיעים הרבה זמן אחריי. לשניהם אין תיקים פתוחים ואין עבר פלילי, ואבקש לצמצם את מעצרם".
השופט נמרודי היה פחות סלחני בנושא, וקבע כי "לאחר שמיעת טיעוני הצדדים ועיון בתיק החקירה, אני מוצא כי מתקיימת עילה למעצרם – שיבוש הליכים ומסוכנות. יש להביא בחשבון את כמויות החומרים החשודים כסמים, הסוגים השונים, היקף הכספים שנתפסו".
השופט החליט להשאיר את השניים במעצר, והם יובאו להארכת מעצר היום – 01 במאי, 2024.