הילדים שלכם זכו ללמוד בבית ספר מצטיין בבת ים? משרד החינוך פרסם השבוע את רשימת 351 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה, המצטיינים בתחום הערכי, החברתי והלימודי. שמונה בתי ספר בבת ים נכללים ברשימה המכובדת הזו.
3 צפייה בגלריה
אורט רמת יוסף בבת ים
אורט רמת יוסף בבת ים
אורט רמת יוסף. אחד מבתי הספר המצטיינים
(צילום: קובי קואנקס)

כמה כסף יקבלו המורים?


המורים בבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,544 שקלים לכ-9,453 שקלים, זאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".

קראו גם:

במשרד החינוך מסבירים כי בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, ובכלל זאת:
מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי-לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת. בתי הספר הזוכים זכו בדירוג הגבוה ביותר מתוך 878 בתי ספר שעברו את תנאי הסף, ונכללו בחישוב לבדיקת זכאות.
סכומי המענקים למורים בבתי הספר המצטיינים:
רמה 1 (88 חטיבות עליונות) – 9,453.28 ש"ח
רמה 2 (88 חטיבות עליונות) – 7,089.96 ש"ח
רמה 3 (88 חטיבות עליונות) – 4,726.65 ש"ח
רמה 4 (87 חטיבות עליונות) – 3,544.97 ש"ח

3 צפייה בגלריה
תלמידים
תלמידים
בתי הספר המצטיינים
(צילום המחשה: canva)

בתי הספר המצטיינים של בת ים


לרמה הראשונה והגבוהה ביותר הגיעו: אולפנת צביה בת ים בהנהלת ידידיה זיו, ואורט רמת יוסף בהנהלת חדוה גלזר. המורים יקבלו מענק גבוה של 9,453.28 ש"ח.
לרמה השנייה הגיעו בתי הספר "בית וגן דרכא" בהנהלת רחל יפית רביבו ו"נתיבות רבקה" בהנהלת מירי פלד. המורים והמורים יקבלו מענק של 7,089.96 ש"ח.
לרמה השלישית הגיע תיכון חשמונאים בהנהלת רחל ביטון. הצוות החינוכי יקבל מענק של 4,726.65 ש"ח.

3 צפייה בגלריה
אורט מלטון בת ים
אורט מלטון בת ים
אורט מלטון בת ים. אחד מבתי הספר המצטיינים
(צילום: קובי קואנקס)

לרמה הרביעית הגיעו תיכון ז'קלין כהנוב (ברנקו וייס) בהנהלת יעל שמבורסקי, אורט מלטון בהנהלת עליזה אפרים ותיכון חדש דרכא בהנהלת רון אלקיים. המורים והמורות יקבלו מענק של 3,544.97 ש"ח.
שר החינוך, יואב קיש: "אני גאה מאד באנשי ובנשות החינוך הנפלאים שלנו, שמערכת החינוך והתלמידים שלנו התברכו בהם. הם אלה שמובילים את התלמידים במעלה הדרך הארוכה והתלולה, תומכים בהם, ומהווים עבורם משענת יצוקה. הם אלה שנוטעים בתלמידים את האמונה כי יש בהם את היכולת, המסוגלות והכוחות לפרוץ קדימה".
מנכ"ל משרד החינוך, מר מאיר שמעוני: "חינוך הוא תהליך של שנים, במהלכו נוטעים בתלמיד ערכים, ידע, מיומנויות ומשמעות, ואין סיפוק גדול יותר מלחזות בתוצאותיו ולהנות מפירותיו. אני מברך את אנשי החינוך שזוכים ליהנות מפירות השקעתם ואמונתם במטרה ובדרך".