פרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי לנוער בת"א כתב אישום נגד נער בן 15.5 מבת ים, אשר דקר לפני כשבועיים במרכז תל אביב אזרח צרפתי, שהגיע לישראל לצורך התנדבות, והותירו משותק בפלג גופו התחתון.
2 צפייה בגלריה
הגבר הודה שהשחית רכוש בעזרת סכין
הגבר הודה שהשחית רכוש בעזרת סכין
נעץ את הסכין בגבו של התייר
(צילום: שאטרסטוק)

בהתאם לכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד קורל שריו-פאפו מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), ביום 2.8.2024 בשעות הלילה ברחוב אלנבי בתל אביב, הבחינו התייר ושלושה מחבריו בנער אשר סוטר בחוזקה לנער אחר.
חברו של התייר העיר לנער ובתגובה, הגיעו למקום נערים נוספים והתחילו לתקוף אותו במכות. התייר נחלץ לעזרת חברו והתפתחה קטטה, אליה הצטרפו נערים נוספים ובהם הנאשם, כשהוא מצויד בסכין מתקפלת עם להב באורך כ-10 ס"מ.

קראו גם:

בשלב מסוים, התייר יחד עם החבר התחילו לברוח בריצה מהמקום, הנאשם הבחין בהם, שלף את הסכין ורץ אחריהם, כאשר נערים אחרים מצטרפים אליו במרדף. כעבור זמן קצר, השיגו אותם והנאשם דקר את התייר בחוזקה במרכז גבו, הותיר את הסכין נעוצה בגב ונמלט מהמקום. התייר שהותקף הובהל לבית החולים ונותר עם נכות קשה.

2 צפייה בגלריה
השוטרים הפתיעו את תושב בת ים בדירת המסתור
השוטרים הפתיעו את תושב בת ים בדירת המסתור
הנער רדף אחריו עם סכין
(צילום המחשה: canva)

כתב האישום שהוגש היום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של חבלה בכוונה מחמירה.
הפרקליטות ביקשה את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשם דקר את המתלונן בלא כל סיבה ממשית, ברחוב ראשי הומה אדם. כל חטאו הוא שנחלץ לעזרת חברו שהותקף על ידי חבורת נערים, אך בשל זאת ובעקבות תקיפת הנאשם, אובחן עם שיתוק בפלג גופו התחתון ויוותר עם נכות קשה.