אירוע חמור התרחש בסוף השבוע שעבר (2.8.24) סביב השעה 2:30 בלילה. אז התקבל במשטרת ישראל דיווח על אירוע דקירה בנסיבות חמורות במיוחד שהתרחש ברחוב רוטשילד בתל אביב.
2 צפייה בגלריה
דקירה
דקירה
התנפל על התייר ודקר
(צילום המחשה: canva)

על פי החשד, הכל התחיל כאשר מספר תיירים, שעברו במקרה במקום, התערבו וניסו לסייע לעובר אורח שחבורת נערים התנכלה לו. אז הפנו הנערים את זעמם אל התיירים, הם תקפו אותם, רדפו אחריהם ואז אחד החשודים הצעירים דקר את אחד מהם עמוק בגבו בסכין שנותרה בגופו.

קראו גם:

מיד לאחר כך ברחו החשודים מהמקום. חלקם נפטרו מהבגדים אותם לבשו כדי שלא יזהו אותם.
הקורבן פונה במצב קשה לאיכילוב לאחר שהדוקר פגע לו בחוט עמוד השדרה. הוא אושפז בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם, ועד עתה משותק ברגליו.

2 צפייה בגלריה
חבורת הנערים תקפה את התיירים
חבורת הנערים תקפה את התיירים
חבורת הנערים תקפה את התיירים
(צילום המחשה: canva)

למקום הגיעו מיד שוטרי תחנת לב ת"א וסיירי סל"ע בעיריית ת"א שהיו במשמרת בסמוך, והחלו בפעולות חקירה ותשאול לאיתור החשודים שברחו מהמקום. כעבור זמן קצר, לאחר סיורים באיזור, אותרו שני חשודים וחשוד נוסף נעצר למחרת (כולם תושבי ת"א בני 13,14 ו-15). אבל, החשוד העיקרי - הנער הרביעי שביצע את הדקירה לא נתפס.
במשטרה המשיכו בחיפושים וביום רביעי ה-7.8.24 הם עלו על עקבותיו. בלשי מחלק הנוער של תחנת לב ת"א עצרו את החשוד הרביעי - נתין זר בן 15 שמתגורר בבת ים. על פי החשד הוא ביצע בעצמו את הדקירה, ולאחר מכן שינה את מראה שיערו על מנת למנוע את מעצרו.
מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית המשפט לנוער שם נעצרו, ומאוחר יותר שוחררו בתנאים מגבילים.
החשוד העיקרי, בן ה-15 מבת ים, אשר מיוחס לו החשד בדקירה הפיזית נותר במעצר, ומעצרו הוארך היום (ראשון) בבית משפט לנוער עד ל-14.8.24.