גם אתם נתקעתם בפקק? החסימות של ציר יוספטל לצד העבודות בכצנלסון יצרו עומסי תנועה כבדים במרכז העיר בת ים "יצאתי מהבית וחזרתי בחזרה, עם כאלו פקקים אין טעם לנסוע לעבודה".
1 צפייה בגלריה
הפקקים בווייז
הפקקים בווייז
הפקקים בווייז
(צילום: יניב סבג)
אתמול בבוקר (16/5) נרשמו פקקים חריגים וארוכים במיוחד על קו יוספטל בבת ים. כמה ארוכים? תושב העיר, יניב סבג שיצא לעבודה פשוט החליט לוותר על התענוג "יצאתי וחזרתי בחזרה, זה לא היה הגיוני" אומר סבג ולראייה מציג את צילום המסך שעשה לאפליקציית וויז שמציגה את הפקקים בזמן אמת "אשתי היתה חייבת לצאת לעבודה והיא לא נתקעה בפקק אלא פשוט עמדה במקום.
בזמן שאני הלכתי וחזרתי את כל רחוב משה שרת היא אולי התקדמה 2 וחצי מטרים. הכל היה פקוק לכיוון מערב ומזרח , העבודות של נת"ע חסמו את המקטע בין צומת הרחובות יוספטל ומשה שרת לבין צומת הרחובות בר אילן ודניאל. מי שרצה להגיע לכיוון החוף או מרכז העיר פנה לרחובות פנימיים, וכך גם מיש רצה להגיע לאיילון והשאר תקועים בלופ.
זה היה ממש חריג, אני רגיל לפקקים אבל לא בסדר גודל כזה".
קראו גם:
גם העבודות על בנייני המגורים ברחוב כצנלסון לא סייעו למצב ולפקק הצטרפו משאיות העבודה של אתרי הבנייה ברחוב "אם עכשיו אי אפשר לזוז אז מה יקרה כשיסיימו לבנות את כל המגדלים", תוהה הפעיל החברתי, שמעון שמואלי.
"כל העיר תלך כי אין תשתיות ואין כבישים שמסוגלים להתמודד עם כזה עומס. זה כבר הפך לטרוף וביום שיאכלסו את הבניינים כל העיר תתקע לתמיד".
גורמים בעירייה מסבירים כי דווקא אין קשר בין העבודות בכצנלסון לפקקים.
מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "עקב תקלה בעבודות נת״ע בלילה, כאשר אחת המכונות נתקעו- העבודות נאלצו להימשך אל תוך הבוקר ללא כל אישור. עיריית בת ים ומשטרת הרק״ל פעלו במרץ במהלך שעות הביקור לפינוי הכלים ופינוי הציר במהרה.
עוד הוסיפו בעירייה: "חברת נת״ע, שבונה את הרכבת הקלה, המשיכה בימים האחרונים לפעול ללא אישורים כחוק, וללא הודעה מראש לתושבים. אנו לא מקבלים את טענת מנכ״ל נת״ע שהם קיבלו אישור מהנהלות העיר הקודמות, ומבחינתנו הם מוזמנים לפנות אליהם. אצלנו לא יהיו קומבינות או עבודה שלא כחוק, ובטח שלא פגיעה בתושבים ועבודה ללא הודעה והכנה מוקדמת. התקופה הזו כבר נגמרה.
"ראש העיר עצר את עבודות הרכבת באמצע הלילה, לאחר שהתברר שהחברה עבדה ללא אישורים כחוק וללא הודעה מראש לתושבים הגרים באיזור. לאחר כמה שעות, כשחברת נת"ע התחייבה לחזור ולפעול אך ורק על פי החוק והסיכומים, הם קיבלו אישור לחזור לעבודה. לשמחתנו, הצלחנו לקצר את משך העבודות וכעת אנו פועלים לגרום לנת״ע לסיים את העבודות כבר בתוך שבועות ספורים ולצאת מהעיר בת ים בהקדם״.
מנת"ע נמסר בתגובה: העבודות ברחוב לריבוד הכביש יסתיימו בימים הקרובים לצערנו אין מנוס מסגירת הכביש במקטעים שונים על מנת לאפשר את העבודה. נציין כי סגירת המקטעים מבוצעת בתאום עם העירייה והמשטרה, ויידוע ציבור בעניין בוצע על ידי נת"ע. החברה אינה אמונה על הקלת העומסים אלא על הקמת הרכבת. יחד עם זאת אנו מתנצלים על ההפרעה שתסתיים בקרוב ומאחלים לתושבים נסיעה נעימה ובטוחה ברכבת הקלה.
כל העדכונים - חדשות בת ים