בתום חקירה שנוהלה במשטרת לב ת"א הוגש כתב אישום נגד שני חשודים, יאיר מילר ולאיאב קרן, תושבי בת ים, שניצלו את ההזדמנות כדי לבצע פשע חסר בושה דווקא נגד תושבים שפונו מאזור הקרבות בדרום.
2 צפייה בגלריה
פורצים לחדר במלון
פורצים לחדר במלון
פורצים לחדר במלון
(צילום: דוברות המשטרה)
בזמן כל עם ישראל נרתם לסייע לתושבים שפונו מבתיהם בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל, שני תושבי בת ים דווקא ראו בזה הזדמנות להרוויח כסף ממצוקתם.
במשטרת ישראל התקבל דיווח ב- 27/10/23 מאזרחים תושבי הדרום שפונו לבית מלון בת"א בעקבות המלחמה, אודות גניבה של ארנק עם כסף, כרטיסי אשראי ומסמכים שונים.

2 צפייה בגלריה
כתב אישום הוגש נגד השניים
כתב אישום הוגש נגד השניים
כתב אישום הוגש נגד השניים
(צילום: מתוך "דניאל עמרם ללא צנזורה בטלגרם")

עם קבלת הדיווח נפתחה חקירה, במהלכה בוצעו מגוון פעולות אופרטיביות, לרבות שימוש באמצעים טכנולוגים אשר הובילו את החוקרים לזהות שני החשודים בביצוע הגניבה.

קראו גם:

מתוך החקירה עלה כי החשודים הגיעו באותו יום לבית המלון בתל אביב וביקשו מהמנקה להיכנס לחדרם של זוג המפונים מהדרום. לאחר שסירבה, המתינו עד שהמנקה פתחה את הדלת של החדר ואחד מהחשודים נכנס לחדר ויצא ממנו עם הארנק ובתוכו 3000 ש"ח במזומן, מסמכים שונים וכרטיסי אשראי.

צפו בתיעוד מרגע הגניבה במלון >>>

החשודים תושבי בת ים בשנות ה-30 לחייהם, נמלטו מהמקום עם השלל ומאוחר יותר, ביצעו שימוש בשני כרטיסי האשראי וגנבו באמצעותם מאות שקלים.
מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והיום הוגש נגדם באמצעות שלוחת תביעות של מחוז תל אביב כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים, בחשד לגניבה ושימוש בכרטיס אשראי גנוב.