מעגל טראגי: לאחר שבנה של תושבת בת ים נהרג בתאונת דרכים בה נפצע אנושות חברו הטוב, היא איימה לרצוח את החבר בטענה כי הוא האשם בתאונה ואף תקפה את אמו.
1 צפייה בגלריה
המחשה בלבד
המחשה בלבד
סיפור עצוב שהפך לעצוב עוד יותר
(צילום המחשה: shutterstuck)
לפני חמישה חודשים נהרג בנה של האישה, בתאונת דרכים בה נהרגה צעירה נוספת ועוד שניים נפצעו אנושות. מאז המקרה הטרגי לא מצאה האם מנוח. במקביל טענה כי האשם במות בנה הוא דווקא החבר שנסע לצידו ברכב, ששרד את התאונה ועדיין מאושפז בבית החולים.
בשבוע שעבר, על פי החשד החליטה האישה לנקום במי שראתה אחראי למות בנה. היא התייצבה בבית החולים, וניסתה להיכנס לחדרו של החבר תוך כדי שהיא זועקת כי באה לנקום את נקמת הבן שלה.
בכניסה לחדר פגשה החשודה את אמו של הצעיר המאושפז, והכתה אותה אך האם סירבה לאפשר לה להיכנס לחדרו של בנה הפצוע. האישה נעצרה ובהארכת המעצר התגלה כי זו אינה הפעם הראשונה שהיא מנסה לפגוע בצעיר הפצוע.
קראו עוד >>
במהלך הדיון אמרה בתה כי היא מתחייבת לשמור על אמה, במידה ותצא למעצר בית. לבית המשפט אמרה בגילוי לב כי לא היה לה אכפת אם אמה הייתה פוגעת בבחור, אך היא לא רוצה לאבד את אמה ולא רוצה לאפשר לו לפגוע במשפחתם פעמיים. על כן היא ואחיה ישמרו על אמם מכל משמר על מנת למנוע ממנה להסתבך ולפגוע בו או בעצמה.
לכל העדכונים - חדשות בת ים