נהג מונית שהיה במשמרת שגרתית אסף למכוניתו שלושה בני נוער מבת ים (15, 17 ו-17). הוא לא תיאר לעצמו שהנסיעה הזו תהפוך לסיוט של ממש, והוא יסיים אותה כשהוא מאושפז פצוע בבית החולים.
1 צפייה בגלריה
הנסיעה הפכה לסיוט
הנסיעה הפכה לסיוט
הנסיעה הפכה לסיוט
(צילום: דוברות המשטרה)

האירוע המפחיד התרחש ב-21.1.24. שלושה נערים עלו למונית על מנת שתיקח אותם ליפו. במהלך הנסיעה הם שדדו באלימות את נהג מונית אשר בעקבות התקיפה נזקק לחמישה ימי אישפוז בבית חולים.
לפי כתב האישום שהוגש נגדם, זו הייתה השתלשלות האירועים: החשודים עלו למונית, במהלך הנסיעה החלו לחנוק מאחור ולהכות באגרופים בפניו של הנהג. באמצעות חפץ חד הם תקפו אותו ואחד מהם צעק: 'אני אדקור אותך תביא לי את הכסף, בן זונה, תביא את הכסף". השלושה שדדו כסף מזומן וכרטיס אשראי ונמלטו מהמקום.

קראו גם:

כאשר האירוע דווח למשטרה התברר לחוקרים שדפוס הפעולה תואם לאירוע שהתרחש מספר ימים לפני בבת ים, שגם בו נשדד נהג מונית.
בעקבות שני האירועים, בהנחיית תנ"צ חיים בובליל מפקד מרחב איילון, הוקם צוות חקירה מיוחד של תחנת בת ים ויפו, אשר חקר את האירועים והחל להתחקות אחר זהות החשודים, במסגרת חקירה סמויה.

צפו בתיעוד של הכנופיה בפעולה, ודברי פקד ארתור קרפוב, קצין חקירות משפטן תחנת יפו:
הכנופיה בפעולה מצ"ב תיעוד האירועים ודברי פקד ארתור קרפוב
(צילום: דוברות המשטרה)

במקביל אירעו שלושה מעשי התפרצות וגניבה לבתי עסק בת"א, שגם אירועים האלה, סבר צוות החקירה קשורים לאותה הכנופיה. צוות החקירה הרכיב לתמונה מלאה את כל חלקי המידע, גילה את זהות המבצעים ועבר לשלב הגלוי. החשודים, תושבי בת ים, נעצרו והובאו לחקירה בתחנה.
בסיומה של החקירה היום (שני) הגישה הפרקליטות של מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצר עד תום הליכים.
מהמשטרה נמסר כי, "משטרת ישראל פועלת בנחישות כלפי אירועי בריונות הפוגעים בתחושת הביטחון של התושבים. כמו במקרה הזה, המשטרה תמשיך למצות את כל ההליכים ותפעל ביד קשה נגד אלימות ובריונות במטרה להביא את העבריינים לדין".