נעמי משה ז"ל בת ה-58 מבת ים ואלינה אומנסקי ז"ל בת ה-36 מנהריה, הן שתי ההרוגות הישראליות בתאונת המיניבוס הקשה שהתרחשה בגיאורגיה ביום שישי האחרון. התאונה הקטלנית התרחשה באזור ההררי של קאדה, כ-40 ק"מ מעיר הנופש החביבה על הישראלים, בטומי. בנוסף לשתי ההרוגות, בתאונה נפצעו בסך הכול 17 ישראלים, שחלקם הועברו לישראל להמשך טיפול רפואי.
2 צפייה בגלריה
נעמי משה ז"ל
נעמי משה ז"ל
נעמי משה ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
אמש (רביעי) הובאה נעמי משה ז"ל למנוחות בבית העלמין בבת ים. משפחתה, חבריה ושכניה התקשו לעכל את גודל האסון. "נסעה לטייל סוף סוף אחרי הקורונה וככה היא חזרה אלינו, בארון. כל כך עצוב", סיפרה אחת משכנותיה.
רב בית הספר בית יוסף בחולון, הרב יוסף אלנתנוב, שהכיר את המשפחה, ספד למשה ואמר: "נעמי תמיד חייכה. היא וצביקה בחייהם ובמותם אהבו ולא נפרדו, היא אהבה אותו אהבת נפש".

2 צפייה בגלריה
נעמי וצביקה משה במיניבוס, דקות לפני התאונה
נעמי וצביקה משה במיניבוס, דקות לפני התאונה
נעמי וצביקה משה במיניבוס, דקות לפני התאונה
(צילום: באדיבות המשפחה)

משה הותירה אחריה בעל, צביקה שנפצע אף הוא בתאונה, שני ילדים ושלושה נכדים. כאשר בנה קיבל את הבשורה כי אמו נפצעה, הוא פעל רבות על מנת לחלץ אותה. למרבה הצער, בפועל התברר כי מותה של מותה נקבע כבר בזירת התאונה הקשה.

קראו גם:

בעלה, צביקה משה, שהיה עמה ברגעיה האחרונים סיפר בכאב כי רעייתו המתינה לטיול זמן רב ושהתאונה התרחשה בזמן שרכב ההסעות נסע בדרך חלקה וצרה: "צעקתי שלא תעזוב אותי, החזקתי לה את היד עד שחילצו אותנו", סיפר צביקה בריאיון ל-ynet. בנה הראל הוסיף וסיפר כי המשפחה שילמה עשרות אלפי שקלים על הטיפול הרפואי והטסת אמו בחזרה לישראל, וסיפר על תסכול רב שהוא חש על הדרך שבה טיפלו הרשויות בפרשה: "אמא טסה ולא חזרה הביתה", אמר בכאב גדול.