לוח השנה מלמד על אמצע החורף אבל אצלנו בבת ים מזג האוויר עדיין מתאים לים. השבוע התחיל בהיר, אבל חלקו השני צפוי להיות שונה לחלוטין. תשקיף הימים הבאים מלמד על שינוי במזג האוויר ואפילו על מערכת גשמים מתקרבת.
2 צפייה בגלריה
מזג אוויר הפכפך
מזג אוויר הפכפך
מזג אוויר הפכפך
(צילום המחשה: canva)

היום שני (8.1) לא מחכה לנו שינוי משמעותי בטמפרטורות. תהיה עננות גבוהה ויהיה אפילו חם מהרגיל לעונה, אז עליונית כנראה תספיק ולא צריך להסחב עם מטריה. הטמפרטורות בבת ים ינועו בין 12°-22°.

קראו גם:

בשלישי (9.1) עדיין בהיר אבל אם אתם יוצאים בבוקר וחוזרים רק לקראת הערב הביתה מומלץ לקחת סוודר כי מזג האוויר כבר אמור להתחיל להשתנות לקראת המערכת החורפית שתגיע ברביעי. הטמפרטורות ינועו בין 10°-20° בבת ים.

2 צפייה בגלריה
הגשם חוזר
הגשם חוזר
הגשם חוזר
(צילום המחשה: canva)

ביום רביעי (10.1) מגיע המהפך. בתחזית השירות המטאורולוגי הישראלי נראה שהמערכת החורפית תחל בצפון עם גשם ורעמים. במהלך היום הגשם יתפשט גם אלינו במרכז הארץ ומישור החוף ואיתו יגיעו רוחות חזקות שינשבו בעוצמה בעיקר באזור הים והטיילת. הטמפרטורות ירדו (12°-19° בבת ים), ויתחיל לרדת שלג בחרמון. למרות שלצערנו השנה כנראה לא נוכל ליהנות ממנו.
ביום חמישי 11/01 תגיע ככל הנראה הסערה. גשם מלווה בסופות רעמים יגיע גם לבת ים, וליד החוף תנשוב רוח חזקה. מחכה לנו גם ירידה נוספת בטמפרטורות והן תהיינה נמוכות יותר ממה שהתרגלנו עד כה.
תשקיף המשך השבוע מצביע על מגמה חורפית ומערכת גשם שתמשך כנראה גם בשישי ואפילו במהלך סוף השבוע כולו. אל תשכחו מטריה.
פורסם לראשונה: 16:08, 07.01.24