מאחר ובימים האחרונים ירדה תכיפות מטחי הירי מרצועת עזה, הוחלט בפיקוד העורף לשנות את נהלי ההתנהלות בבת ים. כאשר הראשונים שההנחיות החדשות משפיעות עליהן לטובה הם תלמידי ותלמידות העיר.
3 צפייה בגלריה
הנחיות פיקוד העורף
הנחיות פיקוד העורף
הנחיות פיקוד העורף
(צילום מסך)
בעיריית בת ים דיווחו הבוקר (שני) שלפי הנחיות פיקוד העורף, ניתן לחזור לשגרה מלאה ללא מקלטים, זאת בשל ההערכה שקצב האזעקות ימשיך לרדת בעקבות פעילות צה״ל.

בתי ספר


הילדים יחזרו לבתי הספר רק כאשר יוגדר עבורם בתוך המבנה שטח אליו הם מתפנים בזמן אזעקה, אשר יאושר על ידי מהנדסי פיקוד העורף. כל מנהל ומנהלת יעדכנו את ההורים במועד החזרה ללימודים כאשר התהליך הסתיים, וכן מהו הנוהל עבור ילדיהם בזמן אזעקה.
בעירייה מדגישים כי במספר קטן של מוסדות חינוך ייתכן שעדיין לא ניתן יהיה לחזור לשבוע למידה מלא, אך הלימודים הפרונטליים יתרחבו למקסימום האפשרי.

3 צפייה בגלריה
מקלט
מקלט
יוגדר מרחב מוגן בבית הספר
(צילום המחשה: קובי קואנקס)

קראו גם:

גני ילדים


נכון לעכשיו הגנים ימשיכו ללמוד רק במקומות בהם יש מרחב מוגן, בימים הקרובים תמשיך העירייה להכשיר מרחבי הגנה גם בגנים שאין להם ממ״דים.

3 צפייה בגלריה
ילדים גן ילדים
ילדים גן ילדים
חוזרים לשגרה?
(צילום המחשה: shutterstock)

חוגים ותנועות נוער


הפעילות בתנועות הנוער תוכל להמשיך באופן מלא ללא מגבלות. בימים הקרובים תתחיל העירייה בהדרגה להחזיר חוגים וכן את תכנית חוג חינם לכל ילד. הודעות בנושא יימסרו דרך בתי הספר באמצעות החברה לתרבות פנאי וספורט.
מעיריית בת ים נמסר כי, "השגרה חשובה לבריאות של כולנו ולתפקוד המשק, אנחנו שמחים להיות מהראשונים שפותחים את המערכת באופן מלא ובטוח".