התחלואה בבת ים עולה: נכון להבוקר (רביעי) בת ים הוכרזה כעיר אדומה, צבע העיר במודל הרמזור הוא 7.5, ציון המהווה שקלול בין שיעור החולים החדשים, אחוז הבדיקות החיוביות וקצב ההדבקה.
2 צפייה בגלריה
טיפול נמרץ קורונה בגל התחלואה הקודם. עדיין אין חיסון עדר
טיפול נמרץ קורונה בגל התחלואה הקודם. עדיין אין חיסון עדר
טיפול נמרץ קורונה בגל התחלואה הקודם
(צילום: הרצל יוסף)
קראו גם:
ההנחיות על פי משרד הבריאות כאשר העיר מגיעה לציון אדום הן כי בעיר תיושם מדיניות ריסון, העשויה להגיע גם להחלטות על סגרים או הכרזה על אזור מוגבל.
2 צפייה בגלריה
בת ים אדומה
בת ים אדומה
בת ים אדומה
(צילום מסך: אתר משרד הבריאות)
נכון לאתמול (שלישי) מספר החולים הפעילים בעיר עמד על 322, ושיעור השינוי במספר המאומתים החיובים היה 210%. 5 אחוזים מכלל הבדיקות בעיר היו חיוביות.
68.46% מתושבי בת ים התחסנו במנה הראשונה ו- 64.61% התחסנו גם במנה השנייה.
במרכז הרפואי וולפסון עדכנו כי בבית החולים מאושפזים 22 חולי קורונה. ביניהם ילדה מאומתת בת 12 במצב קל. שתי מאושפזות במצב קריטי מחוברות למכשיר האקמו בטיפול נמרץ כללי.
מעיריית בת ים נמסר כי, "לאורך כל השבועות האחרונים, על רקע התפרצות מגיפת הדלתא בכל הארץ, ולאחר שחלה עליה משמעותית במספר החולים בערים השכנות לנו, הופעל משלט הקורונה העירוני במתכונת מלאה על מנת לבצע את מירב הפעולות הדרושות להתמודדות עם הנגיף.
בין היתר הופעל מחדש מערך החקירות האפדימיולוגיות העצמאיות שמבצעת עירית בת-ים, זאת לבקשת משרד הבריאות, ונערכת אכיפה כנגד מי שאינם מקפידים על מסיכות בחללים סגורים בין היתר ברשתות המזון, קניונים ובתי כנסת. עם זאת, בעירייה קוראים לציבור להקפיד מאד על חבישת מסיכות במקומות סגורים ועל ריחוק שיאפשרו לכולנו לשמור על שגרת חיים רצופה".
עוד הוסיפו בעיריית בת ים כי, ״אין שום הנחיה של משרד הבריאות הנוגעת לקיום סגרים או הגבלות מעבר להנחיות הקיימות של משרד הבריאות. על פי החלטת הממשלה, אין כוונה בשלב זה ליצור סגרים או הגבלות על פעילות באוויר הפתוח.
כפי שנעשה בכל הערים האחרות בהן הייתה עליה במספר החולים בתקופה האחרונה, גם בבת-ים תוגבר האכיפה, ויופעל מערך אפידימיולוגי עצמאי. בנוסף משלט הקורונה יפעל מסביב לשעון כדי שגם הפעם מספרי החולים ירדו במהירות. הגבלות נוספות לא צפויות בשלב זה".
לעדכונים - חדשות בת ים