תושבת בת ים מצאה את עצמה בורחת על נפשה באמצע הלילה מביתה. זאת לאחר שעפ"י החשד הותקפה וכמעט נרצחה ע"י בעלה שחזר שיכור מבילוי, ולא היה מוכן לקבל "לא" כתשובה.
2 צפייה בגלריה
מאז המקרה המורה לא חזרה לבית הספר
מאז המקרה המורה לא חזרה לבית הספר
נאלצה להימלט מביתה באמצע הלילה
(המחשה: shutterstock)
על פי פרוטוקול דיון הארכת מעצרו בבית המשפט, הכל החל לאחר שתושב בת ים שיצא לבלות עם חבריו, חזר הביתה שתוי, וניסה לקיים יחסים עם רעייתו. אך האישה שכבר ישנה, סירבה לו. אז החל האיש, עפ"י החשד, להכות אותה בחוזקה,הוא חנק אותה, בעט בה בחזה, הפיל אותה על הרצפה, ושוב ניסה לחנוק אותה תוך כדי שהיא נאבקת על חייה.
בשלב זה הצליחה האישה לנשוך את ידו ולהתרחק, אך הגבר לא אמר נואש, וניסה לפתוח את הכספת שבדירתם, בה הוא מחזיק אקדח ברישיון במסגרת עבודתו כמאבטח.
בשלב זה הבינה האישה שאם בן זוגה יצליח במעשיו זה יהיה סופה. היא נאבקה בו בכוח על מנת שלא יצליח לפתוח את הכספת, וכאשר הבין שלא יצליח לעשות זאת פנה האיש למטבח ולקח סכין, כשרעייתו נמלטה ממנו, הוא איים לפגוע בעצמו.

2 צפייה בגלריה
מואשם שירה לעבר מתפרעים ערבים בבית חנינא
מואשם שירה לעבר מתפרעים ערבים בבית חנינא
ניסה להגיע לאקדח שבו הוא מחזיק ברישיון כמאבטח
(צילום המחשה: shutterstock)

לאחר מאבק ממושך ובאישון לילה הצליחה האישה לעזוב את דירתם המשותפת ונמלטה לבית חמותה שם ככל הנראה ידעה שתמצא הגנה.

קראו גם:

האיש נעצר ובחקירתו טען כי אשתו היא שניסתה לתקוף אותו, ושממילא ידע כי בכוונתה להתגרש ממנו. אך מנגד הציגו נציגי המשטרה צילומים מדאיגים של חבלות וסימני חניקה על גופה של האישה. על כן השופט החליט להאריך את מעצרו.