בוקר של שביתה בבת ים וחולון: קניון בת ים המשתייך לרשת ביג, וקניון חולון המשתייך לרשת קניוני עזריאלי סגורים היום (שני) כמחאה על קידום הרפורמה המשפטית, וההצבעה המתוכננת על ביטול עילת הסבירות.
2 צפייה בגלריה
קניון בת ים מושבת ונעול
קניון בת ים מושבת ונעול
קניון בת ים מושבת ונעול
(צילום: יח"צ ביג)
היום הוא יום גורלי בכנסת, ההצבעות אמורות להתחיל בשעות אחר הצהריים, ואמש (ראשון) פורום העסקים הודיע כי ישבית עסקים גדולים במדינה.

קראו גם:

בחולון ובת ים קיימים שני קניונים המשתייכים לרשתות השובתות - ביג ועזריאלי, ושניהם מושבתים היום. כאשר בבת ים אף ננעלו שערי הקניון בשלשלאות.
כמובן שאם במהלך היום תהיה הסכמה בנושא החקיקה על עילת הסבירות, הקניונים עשויים להיפתח מחדש.

2 צפייה בגלריה
קניון חולון. יושבת
קניון חולון. יושבת
קניון חולון. שובת
(צילום: קובי קואנקס)

עם זאת, הקניונים לא סגורים לחלוטין - עסקים שנחשבים לחיוניים ממשיכים לעבוד. כאשר בקניון בת ים וחולון מדובר בבתי המרקחת, הסופר פארם ורשת "הסופר דוש" המשתייכים לרשת מחסני להב שהוציאו הודעה רשמית שבה נכתב: " לקוחות יקרים, הסניפים פתוחים למענכם כרגיל, גם היום. מחכים לראותכם בסניפים".
דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי: "במשך כל השבועות האחרונים אנו מייחלים שיימצא פתרון שימנע קרע חסר תקדים בתוכנו ויביא לעצירת החקיקה החד צדדית, המאיימת לפגוע במרקם החברתי ובדמוקרטיה הישראלית. לצערנו העמוק, נראה שכל הקריאות לעצירה והידברות לא השיגו את מטרתן, ולכן אנו מודיעים כי היום, יום שני, יושבתו מרכזי המסחר והמשרדים של קבוצת עזריאלי בכל רחבי הארץ (למעט שירותים חיוניים).
"אנו נמצאים בשלב קריטי בו על כל אחד ואחת לבחור באיזה צד של ההיסטוריה הוא רוצה להיות, ולעשות ככל יכולתו על מנת לסמן למנהיגים שלנו לעצור, להקשיב לזעקה היוצאת מן העם ולהגיע לפתרון מוסכם"