חדש בבת ים: חדר כושר מקצועי בשטח הפתוח בחינם. את המהלך מוביל סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט, ירון לוי, ומדובר בפיילוט ראשון מסוגו בעיר שהוקם מתחם הכושר בריביירה. לאחר תקופת הפיילוט ועל פי תוצאותיו, יפעל לוי להקמת חדרי כושר ציבוריים נוספים בתוך השכונות עם מתקנים מקצועיים ומשוכללים.
1 צפייה בגלריה
ירון לוי וחדר הכושר החדש בעיר
ירון לוי וחדר הכושר החדש בעיר
ירון לוי וחדר הכושר החדש בעיר
(צילום: באדיבות ירון לוי)
מה המטרה בהקמת חדר הכושר החדש?
"המטרה היא לקדם את הספורט בבת ים, לדאוג לרווחת התושבים ולהנגיש להם את הפעילות הספורטיבית ולאפשר לכל אחד ואחת להתאמן באופן מקצועי מבלי לשלם כסף ולהתחייב במנוי חודשי. מתחם הכושר והמכשירים החדשים הינם משוכללים, איכותיים ומצויים בשימוש בחדרי הכושר. אני מזמין את כלל תושבי העיר לצאת לאוויר הפתוח ולהנות מחוויה ספורטיבית".

צפו בחדר הכושר המקצועי החדש - זה בחינם >>>
ירון לוי בחדר הכושר החדש בחוף
(צילום: באדיבות ירון לוי)

אתה לא חושש מוונדליזם?
"אני מאמין שברגע שהציבור מקבל דברים טובים הוא שומר עליהם. בנוסף, זה נמצא על אזור ראשי שיש בו הרבה תנועה, ויהיה מאוד קשה להרוס את המתקנים, הם מאוד מאסיביים וגדולים. ומה שיפה זה שגם אנשים מבוגרים יכולים להתאמן עליהם כי יש שם אפשרות לשחק עם המשקולות".

קראו גם:

עוד מוסיף לוי ומדגיש: "אני מאמין כי לספורט תרומה עצומה לאיכות החיים ולרווחתנו הגופנית והנפשית כאחד ואני מעוניין שתושבי העיר, מבוגרים וצעירים כאחד יאמצו את הספורט כחלק בלתי נפרד מחייהם. יש לציין כי המתחם עודנו בשלב הפיילוט וצפויים להתווסף מתקנים נוספים ועבודות שדרוג. אז בת ימים יקרים- תתחדשו וצאו לעשות ספורט!".