המשטרה עצרה במוצאי שבת שלושה שותפים לדירה בבת ים, אזרחי גאורגיה בעלי אשרת עבודה, שהזעיקו אמבולנס לדירתם ושם נמצא שותף רביעי כשהוא דקור בחזה. הפצוע פונה לבית החולים במצב אנוש כשהוא מורדם ומונשם. המשטרה עצרה את השותפים וביקשה להאריך את המעצר של השלושה, בשנות ה- 40 לחייהם, בחשד לפציעה ותקיפה.
1 צפייה בגלריה
דקירה
דקירה
תקיפה או התאבדות?
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
בהארכת המעצר טענו שניים מהחשודים כי כלל לא פגעו בחברם וכי למרות חומרת הפציעה, הוא זה שדקר את עצמו. עקב מצבו של השותף הפצוע, לא היה ניתן לאמת את גרסתם. השותף השלישי טען כי כלל לא נכח במקום וכי הוזעק על ידי חבריו כיוון שהוא היחידי שיודע לדבר בעברית והם ביקשו ממנו לסייע ולהזמין אמבולנס.
בשלב הראשון היה נראה כי יש תשתית מבוססת לכך כי השלושה אכן ביצעו את המעשה. בין היתר נמצאו אחוזי אלכוהול גבוהים בגופם ומצבו החמור של הקורבן רמז כי אין זה סביר שהצליח לעולל זאת לעצמו.
אלא שבהארכת המעצר השנייה הוגש בפני בית המשפט מסמך רפואי שחשף כי הרופאים אכן מעריכים כי קיים חשד לניסיון אובדני וכי מדובר באדם שסובל מנטייה לשתיית יתר של אלכוהול. עקב הממצאים החדשים, פסק השופט כי השלושה ישוחררו למעצר בית, אך אסר עליהם ליצור קשר אחד עם השני או עם אנשים אחרים הקשורים לפרשה ויפקידו את דרכונם.
כל העדכונים - חדשות בת ים