בית החולים וולפסון (ומרכז הקניות שצמוד לו) הוא אחד המקומות הסואנים ביותר באזור בת ים וחולון. בכביש הצמוד לכניסה נעים כלי רכב רבים מדי יום, אבל יתכן שזה רק עניין של זמן עד שיקרה שם אסון. תכירו את "שטח ההפקר".
3 צפייה בגלריה
הכביש המסוכן ליד וולפסון
הכביש המסוכן ליד וולפסון
הכביש המסוכן והמשובש ליד וולפסון
(צילום: פרטי)

כל מי שניסה להיכנס או לצאת לאחרונה לקניון או לבית החולים וולפסון בתחבורה ציבורית, מכיוון שביל המעבר ברחוב הלוחמים בחולון, הבחין שהכביש משובש, מתפרק ואף מגיע לרמת מסוכנות: החל מהתפוררות האספלט ועד שקיעה של הבטון באזורים מסוימים.
הסובלים העיקריים הם נהגי האוטובוס, שעוברים שם מספר רב של פעמים מדי יום, ונוסעי התחבורה הציבורית שרבים מהם מגיעים מבת ים וחולון. עבור אחד מנהגי האוטובוס הגיעו מים עד נפש, ובשיחה עם "מיינט" הוא מספר: "רחוב הלוחמים בחולון משמש גם ככניסה ראשית לבית החולים וולפסון. הבעיה שהכביש משובש, וכשאני עובר עם האוטובוס, כל הנוסעים מיטלטלים, ממש לא נעים לנסוע כך, זה מסוכן לנוסעים ואין מה להתחיל לדבר בכלל על הנזק לרכב".
הכביש המשובש ליד וולפסון - עונש לנוסעים ולנהגים:
הכביש המסוכן ליד וולפסון
(צילום: פרטי)

מאחר ומדובר בבעיה רצינית, שדורשת טיפול מיידי, ניסינו לברר מי אחראי על תיקון הכביש או סלילתו מחדש.
מבית החולים וולפסון נמסר: "זה לא בשטח בית החולים, ולכן זה לא בתחום אחריותנו. אנו מציעים לבדוק מול העירייה".

קראו גם:

בבדיקה מול מחלקת התחבורה של עיריית חולון מתברר כי הם לא ממהרים לתקן את האזור, כיוון שלטענתם ישנו נזק מתמשך וקבוע לכביש מצד בעלי החנויות בקניון. כיצד בעלי החנויות בקניון גורמים נזק לכביש, וכיצד זה מפריע לסלול את הכביש מחדש, הם לא הסבירו. אך גם נהג האוטובוס ע', ניסה מספר פעמים לפנות לעירייה, אך לדבריו, ללא הועיל.

3 צפייה בגלריה
הכביש המסוכן ליד וולפסון
הכביש המסוכן ליד וולפסון
הכביש המסוכן ליד וולפסון
(צילום: פרטי)

"העירייה לא רוצה לבוא לתקן את המפגע. הם מספרים כי בעלי החנויות בקניון שופכים מים מזוהמים אל הכביש וזה מה שעושה את הנזק. לדעתי, זה בכלל הזנחה של שנים, ובכלל - לא ניתן להעניש את כל הנוסעים והנהגים בשל חוסר אכיפה של בעלי החנויות", אומר הנהג.

3 צפייה בגלריה
הכביש המסוכן ליד וולפסון
הכביש המסוכן ליד וולפסון
בור בכביש ליד וולפסון
(צילום: פרטי)

האם מדובר במצב שאי אפשר למנוע או לתקן, התשובה שלילית. צריך רק לחצות את רחוב הלוחמים ולהגיע לטרמינל אוטובוסים קטן, המכונה "טרמינל וולפסון" (צמוד למתחם חודורוב), ושם הכביש סלול ובנוי למופת. האם יתכן שהסיבה לכך היא שהחלק הזה נמצא באחריות עיריית תל אביב?
רק לאחר פנייה לעיריית תל אביב הצלחנו להשיג תשובה למתוכנן בכביש המשובש (שרק מחציתו, כאמור, שייך אליהם).
מעיריית תל אביב נמסר בתגובה: "ברחוב הלוחמים במקטע האמור מתוכנן בעתיד הקרוב פרויקט תחבורה ציבורית חדש של נתיבי איילון - מהיר לעיר, במסגרתו ישודרג כל חתך הרחוב ויוחלף האספלט לאספלט חדש".