יום הולדת בשבי: מחר יחגוג אוהד יום הולדת 9 בשבי החמאס. אוהד נחטף בשבת השחורה ההיא יחד עם אמו, קרן בת ה-54, סבו וסבתו. אוהד וקרן נסעו לבקר את סבא וסבתא בחג, יחד עם דודם רועי שנרצח, ונחטפו לעזה.
2 צפייה בגלריה
אוהד מונדר
אוהד מונדר
אוהד מונדר
(צילום: פרטי)
אוהד הוא בן יחיד לקרן ונכד יחיד לסבא ולסבתא שלו, רותי ואברהם מונדר. בבית מחכים לו בן זוגה של קרן, אבי, ובניו רועי ואיתי. ביום שני הקרוב 23.10 נתלה כולנו בלון מחוץ לדלת, על המרפסת או ברכב כאות לקריאה לחזרתו הביתה של אוהד יחד עם כל משפחתו.
קרן היא מורה לכדורעף בבית ספר אלחריזי בתל אביב, והיא אהובה מאוד מאוד על כולם. אוהד מונדר יחגוג ביום שני יום הולדת 9 והוא בשבי החמאס. שגריר ישראל בארה"ב, מיכאל הרצוג, מקדם קמפיין עולמי של איסוף מכתבים לאוהד ליום הולדתו. המטרה לאסוף מכתבים רבים מרחבי העולם במטרה להעלאת מודעות ולחץ לשחרור ילדינו ושאר החטופים. השגריר הרצוג יעביר את ברכות יום ההולדת שיתקבלו לצלב האדום וידרוש כי יועברו לאוהד. הוא ידרוש כי הצלב האדום ינקוט פעולות נחרצות להשיג גישה מיידית וללא תנאי לחטופים.

אוהד מונדר ואמו קרן. חטופים בעזה
(צילום: Free our kids)

כאמור, לרגל יום הולדתו מארגנים עבורו שגריר ישראל בארה"ב ובני המשפחה ספר ברכות - בתקווה שיעשה גלים. זהו ספר דיגיטלי שבו כל אחד יכול לכתוב לאוהד ברכה, כשהכוונה היא להגיע למיליון ברכות (ויותר) מהעולם: "חייבים להחזיר אותם הביתה בחיים. אוהד צריך לחגוג את יום ההולדת שלו יחד עם משפחתו וחבריו".

2 צפייה בגלריה
אוהד וקרן מונדר
אוהד וקרן מונדר
אוהד וקרן מונדר
(צילום: פרטי)

חברתה של קרן, רחל שטיין: איפה את קרן, איפה??? אני חייבת לשתף אותך בתור רכזת ביטחון אחראית שאין כמוה, שביצענו בתרחיש האימים שאנחנו נמצאים בו את כל מה שצריך! שיצרנו קשר עם כלל התלמידים, שכולם בטוב, שעשינו הכל בדיוק לפני הספר, כמו שאת תמיד מבקשת... איפה את קרן עם בנך המקסים אוהד ועם הורייך טובי הלב שכ"כ שמחו והתרגשו שקיבלת את אות המורה המצטיינת?? איפה את קרן???

קראו גם:

"אני לא מסוגלת לחשוב שמחזיקים בכם בעזה ואני לא מפסיקה להתפלל שמתייחסים אלייך שם בכפפות של משי כמו שאת מתייחסת לכל תלמיד ותלמידה שלנו! בים של כבוד ובגובה העיניים! שאת רואה כל תלמיד כבן אדם ולא רואה את המוגבלות והקושי, שאת מאמינה בכל אחד באמת ומכל הלב! אני מתפללת עלייך אהובה, על אוהד על הורייך, על אחיך שתחזרו אלינו בריאים ושלמים.. הדמעות לא מפסיקות לרדת והדאגה אינסופית! בבקשה תתקשרי ותגידי שסתם חלמנו חלום בלהות ושאת בטוב...".
ביום ההולדת הקרוב של אוהד מיזם Free our kids, של עינת שנבל ודיקלה מנור בלוך, אימהות בעצמן, שמראות לעולם את הסיפורים של הילדים החטופים, יאפשר דרך עמוד האינסטגרם שלו לכל ילדי ישראל לשלוח ברכות יום הולדת וציורים עבור יום ההולדת של אוהד.