זה היה ניצחון ענק. לוחם ה-MMA, שמעון סמוטריצקי, מחולון גבר בנוקאאוט טכני על יריבו האמריקני אהרון פיליפס תוך דקה בסיבוב הראשון בקרב במשקל 77 ק"ג באירוע FURY 92 שהתרחש לפנות בוקר (שני) ביוסטון ארצות הברית.
3 צפייה בגלריה
שמעון סמוטריצקי. אלוף
שמעון סמוטריצקי. אלוף
שמעון סמוטריצקי. אלוף
( צילום: FURY FC)

באחד הקרבות החשובים בקריירה שלו, סמוטריצקי נכנס לאולם עם השיר של הדג נחש "הנה אני בא", ומלווה על ידי לוחם ה-UFC הישראלי, נתן לוי, ומאמנו הישראלי, מושיק קידר, כאשר הוא לבוש בחולצה של Stand with Us, דסקית להחזרת החטופים ולוגו של Bring Them Home על מכנס הלחימה.

קראו גם:

"המתנקש" ידע שאפשרות לקרב אליפות ב-Fury מונחת על כף המאזניים ואימץ את הכינוי שלו במלוא המובן וכבר מצלצול הפעמון שהתנפל על יריבו עם רצף של בעיטות ואגרופים שדחקו את האמריקני אל הגדר.
לרגע פיליפס הצליח להתחמק, אך סמוטריצקי לא הוריד את הרגל מהגז ורצף של שלוש בעיטות אל הכבד שלחו את האמריקני אל הקרשים והשופט עצר את הקרב.

3 צפייה בגלריה
שמעון סמוטריצקי. "יותר אנשים מזהים אותי ברחוב"
שמעון סמוטריצקי. "יותר אנשים מזהים אותי ברחוב"
שמעון סמוטריצקי. הניף את דגל ישראל
(צילום: פרטי)

רגע לאחר הניצחון, סמוטריצקי המאושר אמר: "קודם כל אני רוצה להקדיש את הניצחון לחטופים, צריך להחזיר אותם הביתה כמה שיותר מהר. הניצחון גם מוקדש לעם שלי שחלקם גם פה בקהל עם כל העידוד. ידעתי שזו תהיה התוצאה. כל קרב אני רק צובר יותר ניסיון, אני מתאמן עם הטובים בעולם והמקום שלי ב-UFC. כשנלחמתי בקונטנדר הייתי צעיר והיום אני לוחם מנוסה יותר. לא אכפת לי אם בקרב הבא שלי אני אלחם פה ב-FURY על האליפות, עכשיו כולם יודעים שאני הלוחם הצעיר הכי טוב מחוץ ל-UFC. תודה לכולם על כל התמיכה, עם ישראל חי".

3 צפייה בגלריה
שמעון סמוטריצקי בביקור בארץ
שמעון סמוטריצקי בביקור בארץ
שמעון סמוטריצקי בביקור בארץ
(צילום: פרטי)

הניצחון של סמוטריצקי מעלה את מאזנו ל-11 ניצחונות לעומת 2 הפסדים. בנוסף, זה מעניק לו אפשרות להילחם בקרב הבא על אליפות Futy וזכייה בתואר תסלול את דרכו אל ארגון ה-MMA הבכיר בעולם, שללא ספק יסתכל יותר מקרוב על הלוחם הישראלי לאחר התצוגה שסיפק בכלוב בטקסס.