על רקע פרסום עליית מחירי הדירות בבת ים ב-13% על פי נתוני הלמ"ס, מדווחת חברת א. זיתוני כי מכרה 20 דירות בשווי של 56 מיליון שקל במסגרת פריסייל שהתקיים בפרויקט 'זיתוני פארק הים' בשכונה החדשה פארק הים בבת ים.
1 צפייה בגלריה
פרויקט 'זיתוני פארק הים'
פרויקט 'זיתוני פארק הים'
פרויקט 'זיתוני פארק הים'
(הדמיה: 3Division )
דירת 4 חדרים בשטח של 107 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת נמכרה במחיר של 2.450 מיליון שקל ודירת 5 חדרים בשטח של 130 מ"ר + 14 מ"ר מרפסת נמכרה במחיר של 3.150 מיליון שקל. פרויקט זיתוני בפארק הים כולל שני בנייני מגורים בני 29 קומות הכוללים 113 יחידות דיור כל אחד.
מחלקת המחקר של אלדר שיווק המלווה את הפרויקט מציינת שהרוכשים הראשונים בפרויקט הינם משקיעים ומשדרגי דיור שהגיעו מהערים הסמוכות לבת ים: ראשון לציון, חולון, קריית אונו.
קראו גם:
אבי זיתוני, מנכ"ל החברה אומר שתושבי המגדלים יהנו מחוויית מגורים המורכבת ממרכזי בילוי, תעסוקה ופנאי, על רצועת החוף. "זהו אחד הפרויקטים הבודדים בשכונה שיציעו נוף פתוח לפארק ולים.
הבניינים יכללו טרקלין רב תכליתי עם פינות עבודה וישיבה, חלל משותף למפגש דיירים ומרחב לקיום אירועים. לפרויקט גישה קרובה לרכבת הקלה (הקו האדום), שנמצאת במרחק חמש דקות הליכה".
שכונת פארק הים נבנית בדרום מערב העיר וצפויה לכלול 10,000 דירות למגורים, מרכז תעסוקה ומסחר המשתרע על פני כ-2 מיליון מ"ר ובו מרכז העסקים UP. כמו כן, עתידים להיבנות בה גם מתחם מלונות ופארק חוף, מרכז אקדמי, מרכז ספורט ומבני ציבור ותרבות.
גולת הכותרת של השכונה הינה שדרת המגדלים אשר במרכזה פארק ירוק שישתרע עד חוף ימה של העיר.
שדרה זו תציע לתושבי השכונה פארק ענקי אשר יכלול בריכת נוי, מוסדות ציבור וחינוך, שבילי אופניים ומרכזי בילוי.