חברת אורון נדל"ן מקבוצת אורון אחזקות והשקעות רושמת צעד משמעותי נוסף בדרך להתחדשות עירונית בבת ים: פרויקט ברחוב 'החשמונאים' שיוזמת החברה זכה השבוע לאור ירוק מהוועדה המקומית לתכנון ובניה, ואושר להפקדה.
1 צפייה בגלריה
פרויקט החשמונאים בבת ים
פרויקט החשמונאים בבת ים
פרויקט החשמונאים בבת ים
( צילום: באדיבות אורון נדל"ן)
הפרויקט הממוקם בצומת הרחובות חשמונאים ויוספטל, הוא חלק משמעותי מתנופת ההתחדשות העירונית בעיר והוא ייבנה במסגרת פרויקט פינוי בינוי. היבט אטרקטיבי נוסף למיקום נעוץ בעובדה כי הוא ממוקם על תוואי הרכבת הקלה העתידית, מה שצפוי להפוך אותו לאזור בעל ביקוש גבוה במיוחד.
הפרויקט כולו ייעשה בשיטת פינוי – בינוי, ובעלי הדירות והרוכשים בפרויקט צפויים לראות את מימושו בזמן קצר יחסית, לאור העובדה שלפרויקט יש תב"ע בתוקף המהווה קיצור משמעותי של ההליכים, זאת לעומת פרויקטים אחרים באותה רצועה עירונית.
קראו גם:
במסגרת הקמת הפרויקט, יפונו 72 יחידות דיור וייבנו במקומן 267 יחידות דיור בשני מגדלים. בכל מגדל כ-29 קומות. כל הדירות בפרויקט ייהנו מחנייה, מרפסת שמש וחלקן אף ממחסן צמוד.
משך הקמת הפרויקט ייארך כשלוש שנים מקבלת היתר הבנייה. מסירת הפרויקט, על פי ההערכות, תתאפשר כבר ב-2026.
סימה מאור, מנהלת תחום ההתחדשות העירונית בחברת אורון נדל"ן: "זהו פרויקט ייחודי במיקום מצוין על ציר הרכבת הקלה.
"הדיירים ייהנו משדרוג משמעותי באיכות חייהם, כאשר את הבניינים הישנים יחליפו שני מגדלים מפוארים וחדישים באופן שיעניק את סביבת המגורים הטובה ביותר לדיירים".