העיר בת ים מדורגת במקום השני מבין ערי ישראל בכמות מכירת הדירות החדשות בין החודשים יוני-אוגוסט 2021 – כך עולה מניתוח נתוני הלמ"ס שפורסמו לאחרונה. בתקופה זו נמכרו בבת ים 1,003 דירות חדשות, זינוק של 232% לעומת שלושת החודשים הקודמים.
בת ים נמצאת בצמרת הערים עם כמות המכירות הגבוהה ביותר מזה כ-3 חודשים ברציפות. ברמה ארצית, ביוני-אוגוסט נמכרו כ-13,810 דירות חדשות - עלייה של 10.8% בהשוואה לשלושת החודשים הקודמים.
1 צפייה בגלריה
הפרויקט בבת ים - מאות דירות בתוך שעות
הפרויקט בבת ים - מאות דירות בתוך שעות
הפרויקט בבת ים - מאות דירות בתוך שעות
(צילום: viewpoint)
קראו גם:
אז מה עומד מאחורי הזינוק בנתונים בבת ים? למרות שבעיר כמעט ואין שיווק של קרקעות מדינה, בשנה האחרונה נפתחו מספר פרויקטים לשיווק שמציעים למכירה אלפי דירות חדשות, בין השאר בשכונת פארק הים החדשה, ובפרויקטי התחדשות עירונית גדולים של פינוי בינוי.
אחד מהפרויקטים האלה הוא פרויקט המגורים "THE 5" ברחוב כצנלסון - פרויקט פינוי בינוי גדול של חברת מעוז דניאל בשכונת רמת יוסף בבת ים. במסגרת כנס מכירות מיוחד שקיימה החברה בשיתוף עם מועדון "חבר", נמכרו בפרויקט כ- 400 דירות חדשות – 365 לעמיתי המועדון ו-35 דירות לשוק החופשי. כמות המכירות בפרויקט היא אחת מהסיבות המרכזיות גם לכמות הגבוהה הכוללת של המכירות בבת ים בחודשים האחרונים.
לדברי רחל מלכה, מנכ"ל משותף בחברת מעוז דניאל: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה המוצלח עם מועדון "חבר" שעמיתיו מהווים כוח קנייה חזק ואיכותי במיוחד, ושביחד עם רוכשים מהשוק החופשי הביאו לשיווק מוצלח של כל הדירות שהועמדו למכירה. על קידום הפרויקט עמלנו במשך למעלה מ-7 שנים. העיר בת ים מבוקשת מאוד למגורים, ואנו מזהים את הביקושים הגבוהים בפרויקט שלנו בעיר, שהוא מהגדולים ביותר שנבנים בגוש דן רבתי ובבת ים בפרט".
כל העדכונים - חדשות בת ים