חברת "צבי צרפתי" השיקה פרויקט חדש בבת ים, ברחוב חנה סנש פינת ארלוזורוב, במרחק 200 מטר מהים. מדובר בפרויקט תמ"א של הריסה ובנייה שבמסגרתו ייהרס בניין ותיק הכולל 27 דירות, וייבנה במקומו בניין בן 9 קומות שיכלול 57 דירות.
1 צפייה בגלריה
הדמיית הבניין
הדמיית הבניין
הדמיית הבניין
(צילום: arc-deco)
קראו גם:
הפרויקט יתאפיין בדירות בנות 3-4 חדרים, ביניהן גם דירות גן של 3-4 חדרים, וכן דירות פנטהאוז בנות 4 חדרים. שיווק הפרויקט החל לאחרונה, ו-20 מתוך 57 הדירות נמכרו עד כה. הדיירים מתפנים מהבניין בימים אלה, וההריסה צפויה להתרחש ברבעון הנוכחי.
מחירים בפרויקט: דירת 4 חדרים בגודל של 100 מ"ר ומרפסת של 12 מ"ר תימכר במחיר המתחיל ב-2.540 מיליון שקל. דירת 3 חדרים בגודל 80 מ"ר ומרפסת של 12 מ"ר, תימכר במחיר המתחיל ב-2.190 מיליון שקל.
לדברי רפי צרפתי, מנכ"ל משותף בחברת צרפתי צבי ובניו: "בת ים נמצאת בתקופה מצוינת ועתידה עוד לפניה. הפיתוח הנרחב בעיר מושך אוכלוסייה חדשה וכן משקיעים רבים שמזהים את הפוטנציאל המורכב מהמיקום המרכזי, הקרבה לים והמחירים ברי ההשגה. החיבור של העיר לרכבת הקלה יקרב אותה משמעותית למוקדי תעסוקה ובילוי, והדבר רק יחזק את המגמה הנוכחית של נהירה לבת ים. יותר מ-30% מהדירות נמכרו עוד לפני ההריסה, מה שמעיד על הביקוש הגדול לדירות באזור זה".
כל העדכונים - חדשות בת ים