בהשקעה של 315 מיליון שקלים: קבוצת 'תדהר' מוציאה לדרך פרויקט פינוי בינוי מרשים ברחוב מבצע סיני 25-27 בשכונת רמת יוסף בבת ים. האכלוס צפוי בשנת 2028.
3 צפייה בגלריה
הריסת הבניינים הישנים בפרויקט מבצע סיני
הריסת הבניינים הישנים בפרויקט מבצע סיני
הריסת הבניינים הישנים בפרויקט מבצע סיני
(צילום: איתמר סיידא)

מה מתכננים לבנות ברחוב מבצע סיני?


הפרויקט כולל את הריסתם של שני בניינים בני ארבע קומות, הנפרשים על שטח של שני דונם וכוללים 32 יחידות דיור. במקומם יקומו שני בנייני בוטיק בני 13 קומות שיכללו 134 יחידות דיור חדשות וגדולות בתכנון מוקפד שבוצע על ידי כנען שנהב אדריכלים.
בנוסף, ייבנו בבניינים החדשים משחקייה וחדר כושר מאובזר, לצד פארק פנאי ירוק. בנוסף יבנו בסמוך לפרוייקט שני גני ילדים.

קראו גם:

בחברה עוד מספרים כי הפרויקט דוגל בבנייה ירוקה שמעודדת חיסכון במשאבים לרבות צריכת חשמל ומים ומחזור פסולת, המשפרים את תנאי המחיה של הדיירים העתידיים בפרויקט, ושל הדיירים בסביבתו. הפרויקט מדורג עם דירוג אנרגטי A, גבוה במיוחד, המאפשר סביבת חיים תרמית נוחה יותר, שמשפיעה על צריכת האנרגיה של הבית ומסייעת בחיסכון בעלויות החשמל.
בפרויקט אימצו גם שיטת בנייה מתקדמת, שיטת 'EcoWall' הייחודית, אותה מובילה קבוצת תדהר יחד עם שותפיה. מדובר בשיטת עיגון אריחי חיפוי קיר, החזקה ביותר מכלל המערכות הקיימות כיום בשוק, שיטה שמאפשרת בידוד תרמי ואיטום מתקדם, עיגון חזק ואחיד לקיר ועוד.

3 צפייה בגלריה
פרויקט מבצע סיני
פרויקט מבצע סיני
פרויקט מבצע סיני
(הדמייה: סטודיו 84 עבור כנען שנהב אדריכלים)

מה יקבלו הדיירים הוותיקים?


הפרויקט קודם על ידי בעלי הדירות באמצעות "המודל החברתי" בפינוי בינוי של החברה לפיתוח והתחדשות עירונית בשיתוף פעולה עם חושן ניהול פרויקטים, המשמשת גם כחברת פיקוח מטעם בעלי הדירות. החברות סייעו בארגון, הקמת נציגות וגיבוש בעלי הדירות , וכן בנוסף קידמו ביחד איתם תב"ע חדשה למתחם עד לאישורה בוועדות. לאחר אישור התב"ע סייעו החברות לבעלי הדירות לפרסם מכרז לבחירת חברה יזמית שתבנה את הפרויקט.
בעלי הזכויות (בעלי הדירות הוותיקות בבניינים הישנים) יקבלו תוספת שטח של 23 מ"ר לדירתם הקיימת, זאת בנוסף למרפסת בגודל 12 מ"ר, חניה ומחסן.

כמה עולה דירה בפרויקט החדש?


בפרויקט החדש ייבנו 134 דירות חדשות של 3-5 חדרים ופנטהאוזים.
דירת שלושה חדרים נמכרת במחיר של החל מ-2,534,000 שקל.
דירת ארבעה חדרים בגודל 115 מ"ר + 14 מ"ר מרפסת: החל מ-3,157,000 שקל.
דירת חמישה חדרים 133 מ"ר + 17 מ"ר מרפסת: החל מ-3,900,000 שקל.
ואם חשקתם בפנטהאוז, כדאי שתכינו 5.7 מיליון שקלים עבור הצנוע שביניהם, היוקרתי והגדול יותר יעלה לכם 6.6 מיליון שקלים בלבד.

3 צפייה בגלריה
שכונת רמת יוסף בבת ים
שכונת רמת יוסף בבת ים
שכונת רמת יוסף בבת ים
(צילום: קובי קואנקס)

תומר אלפסי, מנכ"ל תדהר ייזום ונכסים מניבים: "קבוצת תדהר שמחה לקחת חלק בפיתוח והתחדשות העיר בת ים, במספר פרויקטים, ביניהם פרויקט מבצע סיני, פרויקט פינוי בינוי שיביא לחידוש מרשים באחד מהרחובות המרכזיים בעיר".
ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית: " שלב תחילת העבודות בפרויקט הוא שלב מרגש מאוד עבורנו ועבור בעלי הדירות אותם אנחנו מלווים מתחילת הדרך. "המודל החברתי" בפינוי בינוי הוכיח עצמו שוב כמודל המעניק לבעלי הדירות שליטה ווודאות לאורך כל ההליך, כאשר עריכת מכרז היזמים אחרי אישור התב"ע איפשרה את ההתקשרות עם חברה יזמית מובילה כמו תדהר".
את בעלי הדירות מייצג עו"ד יריב בר דיין ממשרד עו"ד יריב בר-דיין ואת תדהר מייצג עו"ד שלום סימון, עו"ד יונתן טיסונה, עו"ד טל ששון ועו"ד לינור גורן ממשרד פישר ושות' חברת שניר שיווק נבחרה לשיווק הדירות החדשות בפרויקט.