ביוני האחרון יצאה תושבת העיר לטיול ערב עם כלבתה קשורה ברצועה. לפי כתב תביעה ותלונה שהגישה במשטרה, כשעברה ברחוב קטן במרכז העיר, התנפל עליהן כלב מסוג אמסטף, שהסתובב משוחרר. הכלב הפיל אותה על הרצפה, ואז עבר לכלבתה.
"הוא תפס אותה בשיניו. הכלבה יללה ובכתה, ואני לא הצלחתי לעזור לה. ניסיתי בכוח לשחרר אותה ממנו, צעקתי ובכיתי, ושום דבר לא עזר". היא נזכרת בכאב.
עוברי אורח, שהגיעו למקום בשל זעקותיה, הצליחו, אחרי דקות ארוכות, לשחרר את הכלבה שסבלה מפציעות קשות. "הייתי בטוחה שאיבדתי אותה", היא מספרת.
3 צפייה בגלריה
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
בכתב התביעה שהגישה לבית המשפט לתביעות קטנות היא מתארת נשיכות עמוקות, שריטות וקרעים שנגרמו לכלבה, טיפולים יקרים שנאלצה לעבור, ונזק נפשי שנגרם לשתיהן. "תקופה ממושכת לאחר האירוע, כלבתי לא אכלה ולא שתתה ופחדה לרדת לרחוב. גם אני עברתי טראומה קשה, ואני סובלת מפחד, חרדות, אי שקט, פלאשבקים וסיוטים. נזקקתי לטיפולים רפואיים בשל החבלות שנגרמו לי וטיפולים נפשיים", היא מתארת בתביעה.
החמור מכל, לדבריה, הוא שהכלב התוקף, שבעליו מוכרים לה, ממשיך להסתובב בשכונה ובגינה הציבורית ללא רצועה ומחסום על פיו, כפי שקובע חוק הכלבים מזנים מסוכנים. "גם לאחר האירוע המצער, ממשיכה בעלת הכלב, לשחרר את כלבה המסוכן, דבר שעלול לגרום לאסון כבד הרבה יותר", לשון התביעה.
3 צפייה בגלריה
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
"המצב האבסורדי הוא שאני והכלבה לא עוברות ברחוב הזה, ומתרחקות מהפארק, בו הכלב ממשיך להסתובב חופשי, למרות שיש בו הרבה ילדים קטנים. אני מפחדת לחשוב מה יקרה, אם יחליט לקפוץ על ילד כדי לקחת ממנו חטיף. אין בי כעס על הכלב, הטענה שלי היא נגד הבעלים שלו, היא צריכה לנהוג לפי החוק ולא לסכן את הציבור".
3 צפייה בגלריה
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
בתביעתה היא דורשת מבעלת הכלב פיצוי בסך 25 אלף שקלים. כתב הגנה טרם הוגש. בנוסף הוגשה תלונה למשטרה בגין 'אי נקיטת צעדי זהירות בחיה'. מהמשטרה נמסר שהתיק נמצא ביחידת התביעות במחוז ת"א לצורך בחינתו.