אחד המתנדבים הפעילים ביותר ב'איחוד הצלה' באיזור חולון־בת ים הוא בני מזרחי. סמנכ"ל הארגון התקשר אליו לאחרונה אחרי שהתפעל ממספר הקריאות אליהן הוא יוצא ואף נתן לו במתנה ארוחה זוגית.
מזרחי (28) החל להתנדב ב'איחוד הצלה' רק לפני חצי שנה. ביום יום הוא עובד בעיריית בת ים ולהתנדבות הגיע מתוך רצון לעשות חסד עם אנשים אחרים. "אני מאוד אוהב את זה", הוא מספר, "הייתי חובש קרבי בצבא וזה סיפוק מאוד גדול, תמיד רציתי לעזור לאנשים".
המשפחה של מזרחי עומדת מאחוריו כך שאין פלא שהוא הגיע לשיא קריאות של 300 קריאות בחודש, כעשר קריאות בממוצע ביום. "אשתי מעודדת את זה, באמצע קידוש אני מקבל קריאה ויוצא, היא מקבלת את זה בהבנה ואהבה".
1 צפייה בגלריה
מזרחי. קריאה באמצע הקידוש
מזרחי. קריאה באמצע הקידוש
מזרחי. קריאה באמצע הקידוש
מזרחי מספר שאחד הרגעים המשמעותיים שלו היה לפני כשבועיים. "קיבלתי קריאה על בן אדם שנחנק ולא נשם. המשפחה שלו סיפרה שהם ישבו אתו במסעדה והוא התמוטט תוך כדי האכילה. הגעתי אליו תוך דקה, הוא היה כבר כחול וביצעתי עליו פעולת המליך. הבן אדם אמר תודה רבה, אחרי שרגע לפני כן הוא לא נשם. זה נותן לך את הכוח להמשיך".
מזרחי הוא לא המתנדב היחיד במשפחתו וגם אחיו הצטרף לארגון. "הבן שלי בן שבע וגם הוא רוצה להיות ב'איחוד הצלה' ולבוא איתי למקרים", מספר מזרחי.
לדבריו, במקרים רבים מדובר בקריאות לאנשים מבוגרים. "האוכלוסייה בבת ים מבוגרת", הוא מסביר, "יש הרבה מקרים של מבוגרים כל יום, אנחנו מגיעים ונותנים את המענה הראשוני".
לאחרונה התקשר אליו סמנכ"ל הארגון ואמר לו שהוא בין המתעדים הגדולים בארץ. "מתנדבי איחוד הצלה מתעדים כל אירוע אליו הם מגיעים, האירועים מתויקים בצורה ממוחשבת וכך ניתן לראות לכמה קריאות מתנדב יוצא", הוא מסביר. בקרוב הוא יקבל גם אופנולנס ובכוונתו להמשיך בהתנדבות בכל הכוח.