לקראת מופע "פופ אפ מיוזיק" שיתקיים בחנוכה הקרוב משחררים הבוקר (יום ד') זמרי פופ אפ את השיר "יש לנו את הכוח" שיעלה במסגרת המופע השנה.
אחרי ההצלחה של "לרקוד ולזוז" משנה שעברה אשר זכה להצלחה בהשמעות ועל הבמות במהלך המופעים, החליטו מפיקי פופ אפ גם השנה לשתף פעולה עם היוצרים דולב רם, פן חזות ויעקב למאי.
"אחת הזכויות הכי גדולות שזכיתי זו הזכות לתת את הכוח. לשמח, לתת לאנשים בכל גיל שיהיו את הביטחון שהם הכי טובים הכי שווים, שכל חלום שלהם הוא בר הגשמה. הלוואי וגם היה לי הכוח להגשים להם את החלומות. בינתיים אסתפק בלגרום להם לחייך ולמלא להם את הלב כמו שהם ממלאים לי", אמר רותם כהן.
מופע "פופ אפ מיוזיק 2019" שיערך בהיכל התרבות מנורה החל מה-24 בדצמבר, הוא מופע מוזיקלי ענק בהשתתפות הזמרים עומר אדם , נטע ברזילי , משה פרץ , רותם כהן, קרן פלס ואלי ומריאנו. לצידם, תזמורת בת 12 נגנים תחת ניצוחו של עמוס בן דוד ועל במת ענק טכנולוגית במסורת מופעי הענק של לאס וגאס בבימויו של משה קפטן.
האמנים יבצעו את להיטיהם הגדולים , ביחד ולחוד , בביצועים חד פעמיים הנוצרים במיוחד ל "פופ אפ" בליווי להקת רקדנים בינלאומיים, אקרובטים, מסכי וידאו ארט, עשרות תלבושות ופירוטכניקה.