בשורה טובה לכנסת ישראל. ירון לוי (41), יליד בת ים, פעיל חברתי נמרץ ובעבר מגדולי ספורטאי הג'ודו בישראל, צפוי לעלות בקרוב לירושלים ולהפוך לחבר כנסת. זאת במקום חברת הכנסת אורנה ברביבאי שהודיעה על התמודדה בבחירות לראשות העיר תל אביב-יפו, וצפויה להתפטר מתפקידה.
2 צפייה בגלריה
ירון לוי
ירון לוי
ירון לוי. מבת ים לכנסת
(צילום: אילן בשור)
לוי, התמודד למועצת עיריית בת ים מטעם סיעת 'יש עתיד' בבחירות המוניציפאליות של שנת 2018, ואף שובץ ברשימת המפלגה לכנסת בבחירות הקודמות. בחמש השנים האחרונות חווינו ארבע מערכות בחירות, אך למרות מיקומו ברשימה לא הצליח להתברג לרשימה הארצית.
עתה, כשחברת הכנסת ברביבאי מפנה את מקומה, לוי הוא חבר הכנסת הבא ברשימת 'יש עתיד', וכבר השבוע הוא יושבע לתפקיד החדש.
"מי שמכיר אותו ממש לא מופתע", סיפר אחד ממקורביו ל"מיינט בת ים", והוסיף: "זו גאווה בת ימית ענקית לראות אחד משלנו בכנסת וזה לא קרה כבר הרבה שנים. ירון תמיד אמר שמספיק שהוא גורם לילד אחד להאמין בעצמו אז הוא מרוצה ואין ספק שירון האמין בעצמו כילד וכיף לראות אותו מצליח".

קראו גם:

לוי, נשוי לאורטל ואב לאריאל, אביתר וארבל, הוא דמות מוכרת היטב בענף הג'ודו הישראלי, וגם בבת ים מכירים אותו כפעיל חברתי נמרץ שהספיק לעשות לא מעט במישור העירוני והארצי. ביניהם הובלת המאבק לפיקוח והוזלת מחירי הצהרונים, פרויקט "תיק לכל תלמיד" ועוד.

2 צפייה בגלריה
אין הצללה? מביאים שמשיות
אין הצללה? מביאים שמשיות
אין הצללה? מביאים שמשיות
(צילום: משפחת לוי )

אחת היוזמות הראשוניות שלו עוד כשהיה בתחילת דרכו הציבורית וזכורה היטב במיוחד בשכונת רמת יוסף היא "גינת השמשיות" ברחוב משה סנה. ילדיו רצו לשחק בגינה הקטנה שליד ביתם, אך מאחר והגינה לא הייתה מוצלת, נרתם אביהם למשימה והפך ליום אחד את הגינה למוצללת כרמז לדרגים הגבוהים. הרוח היצירתית הזו אפיינה אותו לאורך כל דרכו הציבורית בבת ים, ונקווה שגם לכנסת ישראל, ובמיוחד בימים הסוערים הללו, הוא יביא רוח רעננה של שינוי ודגש על צרכיהם האמיתיים של התושבים.
ירון לוי בתגובה ראשונה: "אני נרגש מהצטרפותי לנבחרת יש עתיד בכנסת ישראל, אני מסיים את תפקידי כסגן ראש העיר בת-ים אני רוצה לומר תודה לכל התושבים, על השיח, הפרגון והאהבה בשנים האחרונות. אני מבטיח שאעשה את הטוב ביותר עבור אזרחי המדינה וכמובן שכבת-ימי אשר גדל בעיר, אזכור בכל רגע את התושבים בכל צעד ושעל ואביא בשורות לעיר, בדיוק כפי שעשיתי בתפקידי כסגן ראש העיר".
ממפלגת יש עתיד נמסר: "במסגרת תפקידו בכנסת, לוי יפעל לקידום הנוער הישראלי, להתוות ערכים ומנהיגות בעזרת החינוך, התרבות והספורט ובכך לקדם את מנהיגי המחר. הצטרפותו של ירון לוי ממשיכה את המגמה בה דוגלת "יש עתיד" לחיזוק הנוער והצעירים בישראל ויהיה שותף למאבק לשמירה על ישראל דמוקרטית, ליברלית, יהודית וחזקה. הרבה הצלחה ירון".