יו"ר ועד ההורים העירוני בעשר השנים האחרונות עוברת לזירה הפוליטית. היום (חמישי) היא הודיעה כי היא חוברת לראש העירייה, צביקה ברוט, ותתמודד ברשימתו בבחירות המקומיות הצפויות בעוד כחמישה חודשים.
2 צפייה בגלריה
חותמים על ההסכם
חותמים על ההסכם
חותמים על ההסכם
(צילום: דוברות עיריית בת ים)
ההכרזה של דנינו מגיעה לאחר שחלק ניכר הסיעות בעיר כבר הודיעו על תמיכה בברוט. כך למשל נחתמו הסכמים גם עם מ"מ ראש העירייה, אלי יריב, וכך גם סיעות ש"ס, מרצ, הליכוד, ישראל ביתנו, כחול לבן-תקווה חדשה ועוצמה יהודית שתתמודד בעיר לראשונה.
גם במועצת העיר אין לברוט מתנגדים רבים, מתוך 25 חברי מועצה, מונה האופוזיציה רק שני חברי מועצה - נציגי סיעתו של יוסי בכר, שכבר הודיע כי יתמודד לתפקיד ראש העירייה מול ברוט. מתמודד נוסף שברוט יצטרך להביס בדרך ללשכה הוא ראש העירייה לשעבר, שלומי לחיאני, שמתמודד אף הוא לתפקיד.

2 צפייה בגלריה
יוסי בכר ושלומי לחיאני
יוסי בכר ושלומי לחיאני
יוסי בכר ושלומי לחיאני. היריבים בדרך ללשכה
(צילום: קובי קואנקס)

ברוט לאחר החתימה של דנינו: "שמח לצרף אלינו את ורד, שהקדישה שנים רבות לחיזוק מערכת החינוך העירונית ולשיפור ההישגים של תלמידי העיר. ועד ההורים העירוני הפך בהנהגתה, יחד עם נציגי הוועדים הנוספים, לוועד מוביל ברמה הארצית עם השפעה אמיתית גם מול הרשות המקומית וגם מול הנהלות בתי הספר".

קראו גם:

ורד דנינו: "בכל שנותיי פעלתי למען צרכי ציבור באמונה ולא על מנת לקבל פרס, וכך אמשיך לעשות גם בעתיד. אני מתכוונת להיות פעילה בראש ובראשונה בתחומי החינוך והנוער, ולשתף פעולה עם ראש העיר ועם ממלא מקומו אלי יריב, שביחד פעלנו בשנים האחרונות יד ביד כדי להביא להישגים רבים הן עבור תלמידי העיר בפרט והן עבור העיר בת ים ככלל".
בוועד ההורים העירוני ייכנס לתפקיד יו"ר חדש, שי אודסר, שהיה סגנה.