למה בת ים: "נולדתי בירושלים, בגיל צעיר עברנו למעלה אדומים, שם סיימתי תיכון. לאחר התואר הראשון וההתמחות מצאתי זוגיות ועברנו ליפו ובהמשך חיפשנו מקום שקט ונוח להשתקע. המתווך הציע לבחון את בת ים. הוא לקח אותנו לראות דירה שלא הייתה רלוונטית, אבל התאהבתי בשכונה, בים ובאנשים".
2 צפייה בגלריה
עידן דקל
עידן דקל
עידן דקל
(צילום: אסף אוסטרובסקי)
אז בבית הספר:
"למדתי בתיכון דקל וילנאי במעלה אדומים. הייתי תלמיד סקרן, שאוהב ללמוד ועוד בכיתת 'מואץ'. זה היה סוג של תיכון חברתי, שבו התלמידים שותפים אמיתיים בהחלטות המינהליות. מי שהתוותה את הדרך הייתה המנהלת האגדית מיכל כהן, שלימים הפכה למנכ״לית משרד החינוך".
המקום שלי:
"המקום שלי בעיר הוא חוף סי פאלאס. יש שם קסם לא מוסבר. חוץ מהלגונה המהממת והנוף היפה, יש שקט שאין בשום מקום אחר בעיר. לא משנה אם אני לבד או עם אנשים - אני תמיד יכול למצוא שם את השקט שלפעמים אנחנו כל כך מחפשים. רצועת חוף טבעית, ציפורים, דגים שלא מביישים את הלגונות של אילת והכל פה ממש מתחת לאף".
ספר לשבת:
"לאחרונה קראתי והתחברתי לספר 'סוד האושר', שמספר על תרבויות ופשטות וכיצד אפשר להתייחס לכל מה שקורה סביבנו בצורה קצת יותר קלילה והומוריסטית. היה שם משפט אחד שאומר: אם יש משהו שמפריע לך וניתן לעשות משהו בנידון, תעשה, אל תתלונן או תתמרמר. ואם אין מה לעשות, מה הטעם להתבאס?".
תוכניות לסופ"ש:
"הסופ״ש שלי כל הזמן משתנה. לפעמים אנחנו מבלים עם חברים במרכז בארוחות שישי, לפעמים סתם נחים בבית או יוצאים לטייל, ולפעמים נוסעים למשפחות בצפון ובמעלה אדומים. אף פעם אין לנו לו"ז קבוע, מנסים לזרום ולנצל כל הזדמנות טובה".

2 צפייה בגלריה
חוף סי פאלאס בבת ים
חוף סי פאלאס בבת ים
"קסם לא מוסבר". חוף סי פאלאס בבת ים
(צילום: קובי קואנקס)

פגישה בהזמנה:
"אני מאמין שחינוך הוא המפתח להצלחה, לכן הייתי מבקש להיפגש עם יאנוש קורצ׳אק. העשייה הבלתי נלאית שלו למען ילדים, החינוך הדמוקרטי שהנהיג והרצון והפשטות שלו לייצר עולם טוב יותר - היו שווים את הכל".
תיבת ההצעות:
"הייתי רוצה לחזק עוד יותר את הקהילתיות בעיר, להרים אירועי נטוורקינג לצעירים ומבוגרים ביחד ולחוד ולבחון איך כל קבוצה יכולה לסייע לאחרת. ההון האנושי בבת ים הוא לא פחות ממרהיב, יש פה קיבוץ גלויות במובן הכי חיובי של המילה, ואפשר וצריך לנצל את זה - בחיבור מקצועי וביצירת חוסן חברתי".

קראו גם:

מה חדש:
"התחלתי מקום עבודה חדש, שמקדם ועוסק בהתחדשות עירונית בתל אביב. כמי שעבד בתחום בעיריית חולון ובהמשך בחברה יזמית, אני יודע מה חשיבות ההתחדשות העירונית בייצור הזדמנויות צמיחה ועתיד טוב יותר. לצערי, לרוב מדובר בתהליך ארוך וקצת מאיים, אבל הוא גם מחולל השינוי המשמעותי ביותר שבלעדיו לא יהיה תכנון ולא התחדשות".