כיצד פותחים סתימה בביוב? סתימות ביוב הן סתימות מורכבות המחייבות התערבות של קבלן ביוב מקצועי. על מנת לשחרר את הסתימה צריך בראש ובראשונה לזהות את המקור שלה על ידי מכשירים מיוחדים כמו מצלמות טרמיות ולפתוח אותה באמצעות לחץ מים גבוה עד שהיא משתחררת. לצורך זה משתמשים במשאבת ביוב שיונקת את הלכלוך והגופים הזרים שתקועים בצנרת. אם מדובר על פתיחת סתימה בביוב בחצר כאשר שורשים בביוב חוסמים את המעבר של המים, צריך קודם כל להסיר אותם ואחר כך לבצע שאיבת ביוב. ישנם מקרים בהם יהיה צורך לחתוך את הצנרת של הביוב אך חברת ביובית מנסה להימנע מתוצאות שיגרמו להוצאות יקרות כמו החלפת הצנרת או החלפת הריצוף במבנה.
1 צפייה בגלריה
א.א.ר שירותי ביוב
א.א.ר שירותי ביוב
א.א.ר שירותי ביוב
(צילום: PIXABAY)
באילו מקרים תצטרכו סיוע מקצועי? כאשר עוברים לדירה חדשה עלולים להיות ליקויים במבנה שיגרמו לסתימת ביוב. במקרים אחרים הסתימה יכולה להיות כתוצאה מגגות לא אטומים או הצטברות של עלים ולכלוך במרזבים. כשמדובר על הצפת ביוב יהיה קשה מאוד לטפל בה ללא סיוע מקצועי. לא מדובר על פעולה פשוטה כמו לחץ של פומפה בשירותים, אלא על סתימות שעלולות לגרום לנזקים ברכוש ובבריאות. למשל, הצפות של חניונים, סתימות של שמן המגיע לביוב במסעדות, שירותים שגרמו להצפת ביוב כתוצאה מהשלכת פדים, תחבושות הגייניות או הצפות הנגרמות בשל סתימות אצל השכנים. בכל המקרים הללו צריך לקבל סיוע מצוות אינסטלטורים זמין שיעניק טיפול מיידי לפתרון הבעיה.
פתיחת בורות שומן בורות שומן הן בורות חבויים באדמה שבהם עוברים צינורות הביוב של הבתים בשכונה או ברחוב ואשר נסתמו כתוצאה מהצטברות שומן. במשך השנים מצטבר שומן שהופך למוצק ומונע זרימת מים תקינה. בנוסף, השומן יכול להיווצר מגופים זרים, בנייה לקויה ופסולת שאינה מתכלה. בביובית מאתרים את הסתימה על ידי אמצעים טכנולוגיים חדישים, חופרים בורות באדמה במקום המזוהה וחושפים את המקום בו נסתמה הצנרת. מדובר על עבודה מאומצת שמצריכה ידע מקצועי ופעולות של שאיבת וואקום או הפעלת לחץ. לאחר שהסתימה משתחררת החברה מנקה את הצנרת משאריות השומן ומשקמת אותה.
לסיכום, אסור להסס כאשר נתקלים בבעיות בביוב ויש לטפל בהם בדחיפות על מנת שהנזק לא יהיה בלתי הפיך. לחברה יש פריסה בערים מרכזיות. ניתן למצוא שירותים של ביובית בתל אביב, ביובית בחולון, ביובית בפתח תקווה, ביובית בראשון לציון ובערים נוספות. חברת א.א.ר ביובית מתמחה בכל סוגי הסתימות. בנוסף, לחברה יש ניסיון עשיר בשאיבת בורות שומן, שאיבות ממקלטים, חניונים בארגונים ומוסדות ציבוריים וגם בבתים פרטיים. השירותים כוללים מכשור מתקדם לצילום הצנרת על מנת להעניק את הפתרון המדויק ביותר. למידע נוסף בקרו באתר שלנו – א.א.ר ביובית