מי שירכוש נד"לן ביוון יוכל לרכוש דירה משלו - מה שלא תמיד אפשרי בישראל זאת בשל מחירים גבוהים של דירות בישראל, מיסים גבוהים ויוקר המחייה.
אז למה נדלן ביוון זה כדאי? הנה מספר סיבות:
דירות במחיר אטרקטיבי - בזמן שבישראל מחירי הדירות כמעט בלתי אפשריים ויש לקחת משכנתא למשך שנים ארוכות עם ריבית כדי לרכוש דירה: ביוון אפשר למצוא נכסים במחירים נמוכים שדורשים הלוואה שאינה גדולה לצורך קניית דירה באתונה ללא משכנתא. ביוון תמצאו דירות שמתחילות ב 30 אלף יורו עד 100 אלף יורו עם אפשרות לסיים את תשלום הלוואה במהירות ולהנות מנכס שכל כולו שלכם והחזר השקעה מהיר. בשל כל היתרונות האלו ויתרונות אחרים - רבים בוחרים לבצע השקעת נדל"ן ביוון.
1 צפייה בגלריה
נדלן ביוון
נדלן ביוון
נדלן ביוון
(צילום: FREEPIK)
קירבה לישראל – יוון היא מדינה שקרובה לישראל, גם תרבותית וגם פיזית. מדובר במקום שנמצא במרחק של שעה וחצי נסיעה מישראל עם טיסות מהירות שיוצאות מתל אביב בכול יום. בשל הקרבה, רבים מהישראלים שמבצעים השקעת נדלן ביוון, יכולים לבחון את ההשקעה מקרוב, להגיע לבדוק את הנכס בקלות, לנהל את העניינים בצורה קרובה יותר ואפילו לנסוע למדינה פעם או פעמיים בחודש.
מחייה זולה יותר - מי שמבצע השקעה כזאת יוכל ליהנות מתנאי מחייה זרים יותר החל ממיסים נמוכים הרבה יותר, כמו למשל מס רכישה או מיסי בנייה מוזלים עד להשקעה במדינה שבה יוקר המחייה אינו כמו בישראל כאשר הכול זול יותר החל ממחירי דירות שיכולים להסתכם ב 50,000 יורו בלבד לדירת שלושה חדרים כמו גם רכבים זולים, מיסים פחות גבוהים, שירותי שיפוצים בזול במידת הצורך וכולי. בזמן שיוקר המחיה בישראל מרקיע שחקים - השקעה בנכס ביוון תספק מחירים זולים יותר ותשואה מניבה וקבועה.
אבל רגע לפני שאתם קונים דירה ביוון שימו לב שאתם מתייעצים עם מומחי נדלן שמספקים לכם השקעה בהתאמה אישית עם תהליך שיספק מקסימום רווח ופחות סיכונים. כך תוכלו לפעול נכון ובחוכמה.