קבוצה של גברים פלשו לביתה של קשישה מבת ים וגרו עימה בלי ידיעתה. השיטור העירוני פינה אותם אך בנותיה חוששות שמא יחזרו.
1 צפייה בגלריה
פלשו לשטח
פלשו לשטח
פלשו לשטח
(צילום: פרטי)
הקשישה, בשנות ה־80 לחייה, מתגוררת ברחוב רוטשילד בעיר. באחד מהימים היא שמעה רעשים חשודים והזעיקה את בנותיה. "בהתחלה חשבנו שאנשים עוברים בחצר שלה", סיפרה הבת ההמומה שגילתה במקום קבוצת גברים דוברי שפה זרה, שכלל הנראה התגוררו במקום וסירבו להתפנות בטענה כי מדובר בבית נטוש.
"היינו בשוק, אמרנו להם שזה ממש לא נטוש, רק חלק אחורי של בית, אבל הם כבר הרגישו בנוח. היו שם המון בגדים שהם כיבסו במכונה של אמא שלי, כמות גדולה של בשרים שלא היו בקירור ומלא חפצים ובגדים, הזוי לחלוטין".
ביתה של הקשישה מחובר לבניין מגורים. בתגובה הזעיק הוועד את המשטרה, שהורתה לאחד הדיירים לפנות לעירייה, ובשעה שהגברים לא שהו במקום הוזעק השיטור העירוני.
"הגיע פקח מקסים עם לב ענק, הוא מיד גילה שיש שם סמים וסירב לעזוב את המקום עד שהכל מפונה", אומרת הבת, "הוא דאג להביא משאית שרוקנה את המחסן. הגברים לא היו שם אבל הוא לא היה מוכן להשאיר להם אפשרות לחזור כי הוא הבין כמה אנחנו חוששות לאמי. אין ספק שהפיקוח העירוני עשה עבודה מדהימה אבל בכנות אנחנו חוששים מהיום שהם יחזרו כי הם כבר יודעים שגרה כאן קשישה לבדה ושאפשר לשהות כאן ימים שלמים עד שישימו לב אליהם".