בילוי תמים של שתי משפחות בחוף הים בבת ים הסתיים בטרגדיה, כאשר אב משפחה אחת, ללא כל עבר פלילי, מצא עצמו נחשד בתקיפה חמורה ונעצר. אב המשפחה השנייה אושפז במצב אנוש, מורדם ומונשם עקב פציעה בראש.
1 צפייה בגלריה
(חוף בת ים | צילום: קובי קואנקס)
ימי הקיץ הופכים את חופי הים לאטרקציה פופולרית, אבל החום בשילוב עם אלכוהול יכול להפוך כל בילוי לאסון. שתי משפחות בת ימיות שבילו בחוף הים בסוף השבוע שעבר שתו אלכוהול - ובשלב מסוים פרץ ויכוח בין הצדדים.
קראו גם:
לבית המשפט השלום בתל אביב הוצגו גרסאות סותרות: בנו של הקורבן טוען כי נגע בטעות בחשוד ומייד התנצל. החשוד לעומתו טוען כי לא מדובר בנגיעה קלה וכי הבן קפץ עליו, תקף והיכה אותו באגרסיביות לעיני ילדיו.
על פי החשד, הקורבן מיהר לסייע לבנו ובין שתי הקבוצות החלה קטטה שבסיומה פונה הקורבן לבית החולים כשהוא מורדם, מונשם וסובל מחבלה חמורה בראש שבגינה נדרש לעבור שני ניתוחים וטרם התעורר.
החשוד נעצר בחשד לחבלה חמורה ותגרה. בהארכת המעצר נטען כי מדובר באדם נורמטיבי כבן 40, אב לילדים ואיש משפחה ללא כל עבר פלילי שנקלע לקטטה בעל כורחו ורק ניסה להגן על עצמו. בית המשפט החליט להאריך את מעצרו ורק לאחר יותר משבוע הוא שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים וערבות.
גם בנו של הקורבן נחקר באזהרה ובשלב זה המשטרה ממשיכה לחקור את המקרה ומקווה שהאב יתעורר ויוכל לשפוך אור על המקרה.
כל העדכונים - חדשות בת ים