בגן טרום טרום חובה "נתיבי הים" בבת ים, הילדים אינם רשאים לצאת לחצר הגן בשעות הבוקר, שכן החצר שזקוקה לשיפוץ מהווה סכנה. אולם בצהריים, כאשר מתחלף הצוות, הילדים כן רשאים לצאת לשחק בחצר. "איזה מין דבר זה?", תוהים ההורים שמחכים לשיפוץ החצר ומבקשים להבין. "למה אין הוראה מסודרת מהפיקוח? או שהחצר מסוכנת או שלא, לא יתכן שכל צוות יעשה כראות עיניו בשעה שמסכנים את ילדינו".
2 צפייה בגלריה
חצר הגן "נתיבי הים"
חצר הגן "נתיבי הים"
חצר הגן "נתיבי הים"
(צילום: פרטי)
קראו עוד:
שבוע שלישי של שנת הלימודים נפתח בבת ים, אך עדיין לילדי גן הילדים 'נתיבי הים' הנמצא בגבול בת ים-יפו, אין חצר שאליה הם יכולים לצאת ולפרוק אנרגיה. "הגננת מבלה את כל היום איתם בתוך כותלי הגן, הילדים לא יכולים לצאת לשחק בארגז החול או במגלשה, אלא רק לצפות מהחלון על החצר המוזנחת", משתפת השבוע אמא שבנה בן ה-3 נמצא בגן ושלטענתה מתקשה להבין למה אסור לצאת לשחק בחצר".
ההורים שקיבלו דיווח על כך מהגננת, שכן נאסרה עליהם הכניסה לגן בתחילת שנת הלימודים בעקבות מגבלות נגיף הקורונה, תוהים עד מתי יאלצו ילדיהם לחכות לשיפוץ החצר. "העירייה מתרברבת בכך ששופצו עשרות מוסדות חינוך, אז למה לא דאגו להשמיש גם את החצר של הילדים שלנו? נמאס לנו לשמוע תירוצים שזה בטיפול, אנו דורשים פתרונות".
2 צפייה בגלריה
חצר הגן "נתיבי הים"
חצר הגן "נתיבי הים"
חצר הגן "נתיבי הים"
(צילום: פרטי)
אך מסתבר כי למרות שהגננת בבוקר אינה מאשרת לילדים לצאת לחצר, שכן כאמור היא מסוכנת, מובילת הצהרון שלחה להורים תמונות של הילדים בחצר. ההורים שפנו אל הגננת בתהייה, נדהמו לדבריהם לשמוע ממנה כי "הילדים באחריותה עד השעה 14:00 לאחר מכן, זה אחריות של הצהרון".
כעת ההורים מקווים שבתקופת הסגר, "עיריית בת ים תסיים את השיפוץ בחצר והילדים לא יאלצו לחזור מסגר בבית לעוד סגר בגן, ללא חצר".
מעיריית בת ים טרם נמסרה תגובה.
כל העדכונים - חדשות בת ים