"מי מפקח על הפיקוח?", תוהים תושבים המתגוררים ברמת הנשיא בבת ים. לטענתם עובדי מחלקת הפיקוח העירוני בנו לעצמם מחסן, מבנה יביל, ללא היתר, תוך השתלטות על שטח ציבורי.
1 צפייה בגלריה
המבנה והמחסן הסמוך אליו
המבנה והמחסן הסמוך אליו
המבנה והמחסן הסמוך אליו
(צילום: פרטי)
קראו עוד:
תושבי שכונת רמת הנשיא רגילים לנוכחות של השיטור הקהילתי בשכונה, שכן מבנה הנמצא ברחוב כ"ט בנובמבר 13 שימש לאורך השנים את מתנדבי השיטור הקהילתי. לאחרונה, לטענתם, המבנה חזר להיות פעיל אחרי תקופה ארוכה שלא היה בו שימוש וכעת הפך להיות מעונם של הפקחים ממחלקת הפיקוח העירוני.
לדברי התושבים, "המבנה היה נטוש שנים רבות, ופתאום לפני זמן מה הגיעו לפה פקחים שכנראה שובצו לשכונה. העניין הוא שהם לא רק משתמשים במבנה הקיים אלא החלו לגזום צמחייה ושיחים ובנו לעצמם מין מחסן, מבנה יביל, ללא היתר ולא כחוק".
התושבים טוענים לאיפה ואיפה. "זוהי עבירה פלילית להרוס שטח ציבורי ואם כל תושב אחר היה רק מעז לעשות מעשה, כזה ישר הוא היה חוטף דוח. אז איפה ההגינות? למה הפיקוח העירוני האחראי על תחום זה מרשה לעצמו להיות מעל לחוק?".
בנוסף לכך, לטענת התושבים, הפקחים העמידו במקום גדר החוסמת את הגישה המערבית לגינה הציבורית. "לא ברור כל העניין פה", אומר אחד מהם, "כי מלבד המבנה הלא חוקי שעובדי הפיקוח בנו לעצמם, הם גם הקימו גדר וקדחו חורים בקיר הקיוסק הצמוד בניגוד לחוק, וחסמו גישה לגינה הציבורית. נראה כאילו איש הישר בעניו יעשה והם במקום לשמש דוגמה לשאר התושבים כנציגי החוק בעיר, שמים בעצמם פס".
מעיריית בת ים נמסר: "באופן זמני הוצב מחסן על שטח ריק לשימוש חטיבת שפ"ע ותפעול. בנוגע לגדר, היא הוצבה במקום על מנת למגר את התופעה של השלכת פסולת ופגיעה בצמחיה. יודגש כי קיימת כניסה רחבה ומסודרת לגינה בסמוך".
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות בת ים