מצוקת החניה בבת ים כידוע היא אדירה ולא אחת התושבים מספרים כי הם נאלצים לעיתים לחנות לא על פי חוק. אך מסתבר שגם בעלי תו נכה צריכים לשים לב היכן הם חונים בבת ים, שכן הם מסתכנים בקבלת קנס, כך לפחות על פי קים סמסון.
3 צפייה בגלריה
דארן סמסון
דארן סמסון
דארן סמסון
(צילום: פרטי)
3 צפייה בגלריה
הדוח שקיבל סמסון
הדוח שקיבל סמסון
הדוח שקיבל סמסון
(צילום: פרטי)
"בחודש דצמבר 2019 אבי קיבל דו״ח חנייה על כך שחנה באדום לבן מול ביתנו ברחוב אלי כהן בעיר. בתאריך זה אבי היה לאחר ניתוח טרי של כריתת רגל והתנייד בכיסא גלגלים ולכן, נאלץ להחנות את רכבו מול הבית, כאמור באדום לבן, מכיוון שלא הייתה אף חנייה פנויה באזור".
קים מספרת כי על האוטו אומנם לא היה תו חניה לנכה. "זאת מהסיבה הפשוטה שהוא פשוט לא הגיע עדיין בדואר, אך אם הפקח היה טורח לבדוק במערכת הממוחשבת הוא היה רואה כי לאבי אושר כבר בחודש אוקטובר השנה תו חניה לרכב שכן, הרגל של אבי לא צמחה ולא תצמח מחדש והוא הפך לנכה לכל החיים".
3 צפייה בגלריה
דארן סמסון
דארן סמסון
דארן סמסון
(צילום: פרטי)
לדבריה של קים, המשפחה החליטה להגיש ערעור על קבלת הדוח אך לא קיבלו כל יחס בנושא אלא רק דו"ח נוסף עם ריבית פיגורים.
"כל ההתנהלות הזו פשוט מרתיחה, גם ככה אבי עובר תקופה לא פשוטה בעקבות הניתוח ולא יכול להתנייד ללא עזרת המשפחה. עכשיו הוא גם צריך להילחם מול העירייה בגלל עוגמת הנפש שנגרמת לו כיוון שעדיין לא מבטלים לו את הדוח ואומרים כי הנושא בבירור. בינתיים אנחנו ביקשנו להישפט, כנראה שרק מול שופט יבינו שאבי נכה ומוגבל בתנועה".
מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "בעת מתן הדוח הרכב לא נשא תו נכה כקבוע בחוק, ולכן נרשם הדו"ח. כעת לאחר קבלת כל המסמכים הרלוונטיים הערעור על הדוח יבחן בשנית, ותשובה תשלח לביתו מיד לאחר מכן".