כתב אישום הוגש נגד תושב בת ים, גבר בשנות ה־30 לחייו, לאחר שתקף שני עובדים של חברת החשמל. הנאשם, שהעסק שהוא מנהל צבר חוב של עשרות אלפי שקלים, לא היה מוכן לתת לשניים לנתק את זרם החשמל לבית העסק, ואף איים שיהרוג אותם.
1 צפייה בגלריה
הטכנאים הבינו שמדובר בטיפוס בעייתי
הטכנאים הבינו שמדובר בטיפוס בעייתי
הטכנאים הבינו שמדובר בטיפוס בעייתי
(המחשה: shutterstock)
תחילתו של מקרה לפני כחודשיים, לקראת השעה תשע וחצי בבוקר, אז הגיעו עובדי חברת החשמל לבית הקפה שנמצא בבעלותו של הנאשם.
העובדים הציגו בפניו מסמך המראה כי החוב שלו כלפי חברת החשמל עומד על כ־50 אלף שקלים, ומיד ניגשו לארון החשמל כדי לנתק את הזרם שלו. המנהל לא היה מוכן לקבל את רוע הגזירה והחל לקלל את השניים, תוך שהוא מצווה עליהם לחבר אותו בחזרה. עובדי חברת החשמל לא הקשיבו והמשיכו במלאכתם עד שהוא התקרב אליהם, דחף אחד מהם והוסיף כי הוא מוכן לשלם 10,000 שקלים בתמורה לחיבור מחדש של החשמל.
הטכנאים, שהבינו כי מדובר בטיפוס בעייתי הודיעו לו שהוא לא יחובר עד שיסדיר את מלוא תשלום החוב, ופנו לצאת מבית הקפה. בשלב זה, על פי כתב האישום, רדף אחריהם בעל בית הקפה, ואיים עליהם כי אם לא יחדשו את הזרם הוא יהרוג אותם.
זמן קצר לאחר מכן, כשהאיומים לא הועילו, נטען בכתב האישום כי הנאשם החל להכות את אחד הטכנאים בעורפו ומיד לאחר מכן דרש ממנו להתקשר למנהל שלו כדי להסדיר מולו את הנושא. בשלב זה הוזמנו שוטרים לטפל בבעל החוב, ולקחו אותו לתחנת המשטרה לבירור התקרית.
כעת הוגש כתב אישום נגד בעל בית הקפה בגין תקיפת עובד ציבור ואיומים.