נכון לבוקר יום שלישי, בישראל יש 1,238 חולי קורונה מאומתים. מתוכם, בשעה זו מטופלים בביה"ח 'וולפסון' 13 חולי קורונה. מצבם של 6 החולים המונשמים ממשיך להיות קשה עד קשה-מאד. עוד מאושפזים: חולה במצב בינוני ו-6 חולים במצב קל.
2 צפייה בגלריה
( וולפסון, צילום: קובי קואנקס)
בבית החולים מדווחים כי הם נמצאים בקשר רציף עם משפחות החולים ובייחוד עם החולים במצב קשה, ומספקים מידע ותמיכה בתקופה לא פשוטה זו.
אתמול (ראשון) הועברו 2 חולי קורונה באורח קל להמשך טיפול בבית המלון דן פנורמה בתל אביב.
ביה"ח נערך לשלב הבא של המאבק הנגיף הקורונה. בימים אלו עומלים הצוותים הטכניים על הכשרה של מחלקה ייעודית נוספת וכן התאמות ייעודיות בחדרי המיון, הכוללות הקמת מחיצות, הפרדת מערכות מיזוג אוויר, התקנת אמצעי ניטור מרחוק, ועוד.
הבוקר, יום שני 23.3, החלו לפעול מסגרות חינוכיות חלופיות לילדי העובדים המוגדרים חיוניים בביה"ח וולפסון.
מדובר במסגרת יומית לילדים בטווח הגילים 3-12 בשיתוף פעולה עם מורות-מדריכות חיילות ועם ביה"ס לסיעוד של ביה"ח וולפסון, שם נערכת הפעילות. הפעילות מתקיימת, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, בקבוצות מצומצמות של 4-5 ילדים ותוך הקפדה על כללי הבטיחות וההגיינה.
2 צפייה בגלריה
מסגרת לילדי העובדים בוולפסון
מסגרת לילדי העובדים בוולפסון
מסגרת לילדי העובדים בוולפסון
(צילום: ביה"ח 'וולפסון')
הורים השולחים את ילדיהם, מתבקשים לחתום עם טופס הצהרה כי אף אחד מהם אינו נמצא כעת בבידוד וכי בני המשפחה חשים בטוב. כמו כן, עם הכניסה לפעילות, נלקחים מדדי חום על ידי אח מוסמך.
מסגרת זו לילדי העובדים התאפשרה הודות ליוזמה של האח האחראי לשעת חירום; יפים פיינשטין, סגנית המנהל האדמיניסטרטיבי בביה"ח; רחלי אסא, מנהלת אגף משאבי האנוש בביה"ח; אורלי מילר, וסגנית מנהלת ביה"ס לסיעוד ע"ש וולפסון; אינגה שליו.