נצמדות, חותכות וגונבות: מקרה חריג ומתוחכם יחסית של שוד ארנק מקשישה שצעדה לאור יום בגינה ציבורית בבת ים על ידי חבורת צעירות נחקר בימים אלה על ידי משטרת מרחב איילון.
האירוע יוצא הדופן התרחש ביום ראשון בשבוע שעבר ותועד למזלה של המשפחה על ידי מצלמת אבטחה של בית פרטי הסמוך לשביל בו בוצע השוד. לאחר פרסום הסרטון, התברר כי חברות הצעירות החשודה מוכרת לתושבים נוספים בעיר.
(תיעוד השוד כפי שצולם במצלמות האבטחה)
"אמא שלי, מרי, אישה בשנות השמונים לחייה, יצאה לקנות כמה מוצרים עבור אבא שלי שאינו בריא ובגלל שהיא
חששה שהסופרים יסגרו בשל המצב", מספרת אביגיל מיס, בתה של הנשדדת. "היא צעדה בסמטה מבודדת ועשתה מרחק של כמה מאות מטרים בלבד אולם גם בזמן הקצר הזה הרגישה שמשהו חשוד בהתנהלות של שלוש הצעירות".
לדברי הקשישה, שלוש הצעירות, חלקן כהות עור, נצמדו אליה באופן מוזר כשבשלב מסוים נצמדה אליה מאוד אחת הבנות ומיד לאחר מכן נעלמו השלוש מהאזור.
1 צפייה בגלריה
תיעוד השוד
תיעוד השוד
תיעוד השוד
(צילום ממצלמת האבטחה)
כששבה הבית גילתה מרי כי ארנקה, שהיה בתוך סל קניות עשוי פלסטיק, נשדד ממנה וזאת על ידי חיתוך השק
באמצעות סכין – פעולה שמרי כלל לא הרגישה שבוצעה. אמא סיפרה לי על הצעירות ומיד שלחנו את אח שלי לאזור שזה קרה, ברחוב כצנלסון שהוא רחוב עם בתים פרטיים ונסתר יחסית מהעין", משחזרת הבת.
במקביל העברת החומר לתחנת המשטרה העירונית בבקשה לפתוח בחקירה גילו בני משפחתה של מרי, בעקבות הפצת הסרטון בקרב חבריהם ושכנים, כי יש תושבים באזור המכירים את שלוש הצעירות. "אחד מתושבי האזור יצר איתנו קשר וסיפר כי כבר קרוב לשנה שהוא מבחין בצעירות שעוקבות אחר קשישים ופעם אפילו הבהיל אותם והן ברחו", מספרת מיס, "ולטענתו מדובר בכנופייה. מה שקרה לנו מטריד מאוד ולא פחות מטריד שזו עלולה להיות כנופייה שתחזור על מעשיה ולכן אנחנו מקווים מאוד כי המשטרה תתייחס ברצינות לתלונה ותבדוק את הנושא, אין סיבה שזה לא יקרה".