ביום שני שעבר (22 ביולי) התקבלה שיחה במוקד המשטרתי וגרמה להזעקת השוטרים לבית בשכונת עמידר בבת ים. כאשר השוטרים נכנסו הם זיהו אישה כבת 65 מחזיקה בסכין בידה, תוך שהיא מאיימת על בעלה.
2 צפייה בגלריה
איימה על איבר מינו של בעלה עם סכין
איימה על איבר מינו של בעלה עם סכין
איימה על איבר מינו של בעלה עם סכין
(צילום המחשה: canva)

בבדיקת השוטרים התברר כי אין מדובר בפעם ראשונה ובעבר הוצא לאישה צו הרחקה מדירתה בן חמישה ימים – וכי היא לא עמדה בתנאים של צו זה.
בהגיעה לבית המשפט השלום בתל אביב, בפני השופטת יעל פרדלסקי, נשאל נציג המשטרה מדוע המשטרה מבקשת להאריך את מעצרה, וזה השיב כי "היא חשודה באיומים". כאשר השופטת שאלה: "מה היו האיומים?", ענה נציג המשטרה: "היא איימה על בעלה באמצעות סכין, איימה כי תחתוך את איבר מינו".

קראו גם:

עם זאת, ככל הנראה מדובר בסיפור סבוך הרבה יותר. בבית המשפט טען עורך דינה של האישה כי המקרה הפוך לחלוטין וסיפר: "היא זו שהתקשרה למשטרה, מדובר בבן זוג – בבעל שמתעלל בה נפשית ופיזית. מביא נשים לבית, מסית את הילדים נגדה... אין שום סיבה להרחיק אותה מהבית שלה שבו מתגוררת, מי שצריך להרחיק מהבית זה בעלה".

2 צפייה בגלריה
השוטרים הפתיעו את תושב בת ים בדירת המסתור
השוטרים הפתיעו את תושב בת ים בדירת המסתור
השוטרים הגיעו לדירה בבת ים
(צילום המחשה: canva)

השופטת פרדלסקי לא התרשמה מטענת החשודה או בא כוחה, ואמרה כי "קיים יסוד לחשד הקושר את החשודה לביצוע עבירת איומים כנגד בן זוגה. אציין, כי לא נעלם מעיניי כי החשודה היא זו שהתקשרה למוקד המשטרה ודיווחה כי בן זוגה מאיים עליה".
יחד עם זאת, השופטת קבעה כי לא ניתן לשחרר את החשודה ללא כל תנאי, ולכן קבעה כי תכנס לביתה למעצר בית למשך חמישה ימים, ותתחייב בהתחייבות עצמית של 500 שקל. החשודה הסכימה לתנאים אלו – ובימים אלה היא מסיימת את תנאי מעצר הבית שלה.