עבור כוחות החירום זה היה אירוע מתגלגל, שבמהלכו הוזעקו לשכונת עמידר בבת ים. למעשה מדובר היה באירוע אלים אחד שבמהלכו נשלפו סכינים, שלושה נדקרו - וכל זה בגלל חנייה.
2 צפייה בגלריה
אמבולנס
אמבולנס
כוחות החירום הוזעקו למקום
(צילום: איילת רוטה)

אמש (רביעי) בשעה 20:52 הוזעקו כוחות החירום לרחוב בבת ים שם מצאו גבר בן 29 במצב בינוני לאחר שנדקר.
שמואל מלכה ראש סניף איחוד הצלה בבת ים והחובשים ניר דורפמן ושמואל משולם מסרו: "לדברי עוברי הוא נפצע כתוצאה מאלימות. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה (עצירת הדימומים וחבישה) הוא פונה לבית החולים וולפסון כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

קראו גם:

בשעה 21:16 שוב הוזעקו כוחות החירום, הפעם לפצוע מאירוע אלימות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ראשוני טיפול ופינו לבי"ח וולפסון, גבר כבן 60 במצב בינוני עם פציעות חודרות.

2 צפייה בגלריה
השוטרים הפתיעו את תושב בת ים בדירת המסתור
השוטרים הפתיעו את תושב בת ים בדירת המסתור
השוטרים הוזעקו למקום
(צילום המחשה: canva)

במשטרה הוזעקו במקביל לרחוב קדושי לוצק בבת ים (הסמוך לוייצמן וקרן היסוד) שם התברר שיש שלושה נפגעים כתוצאה מאירוע האלימות החריף ושלושתם פונו על ידי גורמי הרפואה במצב קל ובינוני לוולפסון.
עוד נמסר מהמשטרה כי כוחות משטרה הגיעו למקום, אספו ממצאים וביצעו פעולות לאיתור מעורבים. מחקירה ראשונית עלה שכל האירוע האלים הזה התרחש בשל סכסוך על חנייה.
שוטרי תחנת בת ים יחד עם חוקרי מז"פ מרחב איילון הגיעו מיד לזירה והחלו בפעולות חקירה. במקביל נעצרו שלושה חשודים, תושבי בת ים, המעורבים בקטטה.
מהמשטרה נמסר כי, "משטרת ישראל תפעל באפס סובלנות כלפי גילוי אלימות ובריונות".
פורסם לראשונה: 06:44, 25.07.24