לקראת הקיץ מחכה לכם הפתעה. בימים אלה עמלים בעירייה על מה שנראה כמהפך ברצועת החוף של בת ים. מה מחכה לכם שם? מה מתכננים, ומתי העבודות אמורות להסתיים?
3 צפייה בגלריה
השיפוץ בימים אלה בחוף סאנסט
השיפוץ בימים אלה בחוף סאנסט
השיפוץ בימים אלה בחוף סאנסט
(צילום: עיריית בת ים)

תושבי בת ים שמטיילים לאורך הטיילת ודאי כבר הבחינו ברחבת החול הענקית מול מה שהיה בעבר מלון "סאנסט". רבים לא יודעים, אבל החוף שמול המלון המיתולוגי מעולם לא היה מוכרז ולא שייך באופן רשמי לעיר. רק בסוף שנת 2021 קיבל אישור מוכרז על ידי משרד הפנים.

קראו גם:

מרגע שהתקבל האישור, החלו בעיריית בת ים לתכנן תוכניות לקראת חזון החוף, ולהכשירו לטובת התושבים, בהשקעה של כמה מיליוני שקלים. בימים אלה, עובדים שם פועלים, אנשי תחזוקה, סתתים, גננים ועוד אנשי מקצוע ומול עיניהם המטרה: לעמוד בלוח הזמנים הצפוף שהציבה לה העירייה לפתיחת החוף - אולי כבר בקיץ הקרוב.

מה כולל השיפוץ בחוף סאנסט?


ראשית, כלל השיפוץ בניית תחנת שאיבה תת קרקעית לסילוק השפכים בחוף הים. שלב שני, שמתבצע בימים אלה, הוא פיתוח עומק של הטיילת על ידי הקמת שבילים, שירותים חוף מתקדמים, סוכת מציל, הצללות נרחבות, מבנה שירותים, מלתחות, מרפאה חדשה, מדרגות וגינון.
בחודשים הקרובים אף נוכל לראות כיצד מציבים בחוף פרגולות עץ דקורטיביות, ובהמשך גם יוקמו מתקני ומשחקי נופש וספורט: מגרשי כדור עף חופים מוסדרים ומגרשי כדורגל חופים מוסדרים.

3 צפייה בגלריה
חוף סאנסט העתידי
חוף סאנסט העתידי
חוף סאנסט העתידי
(הדמייה: סתיו אדריכלים)

לנוחות המתרחצים מוקמים שירותים ומלתחות חדשות ומאובזרות, וזאת לצד מתקנים לאחסון. בנוסף, כחלק מהמהלך של עיריית בת ים להנגשת כלל החופים בעיר, יונגש גם החוף החדש לאנשים בעלי מוגבלויות ויאפשר רחצה מהנה ובטוחה.
וזה לא הכל. ברצועת החוף צפוי להיפתח מתחם מסעדות, מזנונים ובתי קפה.
עם סיום העבודות, שהצפי שלהם הוא לקראת סוף 2024 (אולי קצת קודם), תושבי העיר והאורחים מבחוץ ייהנו מחוף ברמה הגבוהה ביותר עם מתקני החוף מהמתקדמים ביותר בישראל.

3 צפייה בגלריה
חוף סאנסט העתידי
חוף סאנסט העתידי
חוף סאנסט העתידי
(הדמייה: סתיו אדריכלים)

ראש העירייה, צביקה ברוט, ל"מיינט בת ים": "פתיחת החוף לרחצה והפיכתו מחוף אסור ומסוכן לרחצה לחוף מוכרז ישנה את פני האזור כולו יחד עם סיום העבודות במלון הצמוד אשר יארח תיירים מכל העולם. מדובר בבשורה ענקית לתושבי העיר וגם לבעלי העסקים באזור. חוף הסאנסט הוא מהחופים היפים ביותר בארץ, ייפתח לרחצה בטוחה ומהנה, לצד פיתוח ושדרוג משמעותי שכולל את מתקני החוף המתקדמים ביותר יחד עם מתחמי ספורט ופנאי. הצוותים המקצועיים עובדים במרץ לקראת פתיחתו".