סילבי דנן מסייעת למצוא בתים לחיות נטושות, מטפלת בחתולי רחוב, מגדלת חיות בשטח שבבעלותה וגם מנסה לעזור במקרים של התעללות בבעלי חיים.
1 צפייה בגלריה
"רק מכוונה טובה". סילבי דנן
"רק מכוונה טובה". סילבי דנן
"רק מכוונה טובה". סילבי דנן
(צילום פרטי)
קראו גם:
במסגרת פעילותה היא מתמודדת לא פעם עם בעלים של חיות מחמד שאינם מקבלים את הערותיה בהבנה, אך לאחרונה נחצה קו אדום כאשר אדם איים עליה לטענתה וככל הנראה חיבל ברכבה.
"אני רגילה לקבל יחס תוקפני", היא אומרת השבוע. "כבר היה מצב לאחרונה עם גור שגידלו אותו בתנאים קשים, וכשניסיתי לסייע קיללו אותי נמרצות, אבל במקרה הזה הם לפחות לקחו לתשומת ליבם את ההערות ושינו את היחס".
לאחרונה, גילתה לדבריה ששכנה מחזיק את כלבו קשור ברצועה קצרה מתחת לאדמה, מבלי לדאוג למזון ומים זמינים. "ניסיתי להעיר בנימוס, שלחתי אנשים שמכירים אותו לפני שאני פונה לרשויות, אבל זה לא עזר. כשהוא ראה אותי באיזור הוא פשוט התחיל לקלל אותי כמו מטורף ואיים עליי, לכן נאלצתי להזמין משטרה".
באותו יום גילתה כי אלמוני חתך כבל ברכב ההיברידי שלה. "כיוון שאנחנו גרים קרוב וזה קרה מיד אחרי, לא צריך להיות גאון כדי להבין מי עשה זאת. למרות הכל אני עדיין מנסה לסייע. אני לא רוצה שייקחו את הכלב לכלבייה, שם כנראה ירדימו אותו. כל מה שצריך זה יחס קצת יותר טוב".
את לא חוששת שיפגעו בך?
"סיוע לבעלי חיים זה הייעוד שלי. 20 שנה עבדתי בשמורות טבע, אני כל חיי מתנדבת עם בעלי החיים. אני משקיעה מכספי וזמני. אנשים צריכים להבין שגם אם פעיל מעיר, זה רק מכוונה טובה, כי הוא רואה את בעל החיים שלכם ואכפת לו".